Paaspop 2026

𝗖𝗢𝗡𝗙𝗜𝗥𝗠𝗘𝗗: 𝗦𝗘𝗔𝗡 𝗣𝗔𝗨𝗟!
✨
Dit muziekicoon staat al meer dan 25 jaar aan de top. Hij scoorde miljarden streams en views met kneiterhits als ‘No Lie’, ‘Temperature’, ‘She Doesn’t Mind’ en ’Get Busy’. Een warme mix van dancehall, reggae, hiphop en R&B verbindt generaties en culturen. Je vindt ‘m op Paaspops vrijdag in de Apollo.
🌴
Sean da Paul say!

• Leuk
Waarderingen: Louwers en MartinB
𝗖𝗢𝗡𝗙𝗜𝗥𝗠𝗘𝗗: 𝗦𝗘𝗔𝗡 𝗣𝗔𝗨𝗟!
✨
Dit muziekicoon staat al meer dan 25 jaar aan de top. Hij scoorde miljarden streams en views met kneiterhits als ‘No Lie’, ‘Temperature’, ‘She Doesn’t Mind’ en ’Get Busy’. Een warme mix van dancehall, reggae, hiphop en R&B verbindt generaties en culturen. Je vindt ‘m op Paaspops vrijdag in de Apollo.
🌴
Sean da Paul say!
Nu alleen nog de zaterdag headliner, zou een grote band worden wat ik begrepen heb.

Wishful thinking lijkt me, maar heel graag, kom maar door!

@Louwers waar heb je meegekregen dat er zaterdag nog een grote band komt? Heb je een bron?
Via via gehoord dat ze nog 2 met grote bezig waren, eentje is dus Sean Paul geworden. Tweede zou gaan om een band. Wellicht is het nog niet 100% rond..

• Leuk
Waarderingen: MartinB
@Louwers , zou dat dan toch Electric Callboy zijn die dan ook in de buurt zijn? Heb je wel een prachtig lijstje met Pendulum, Electric Callboy en Scooter! Ik heb ook vernomen dat ze voor het tijdstip van ongeveer +/- 22:00 uur een grote naam willen boeken.

• Leuk
@Louwers , zou dat dan toch Electric Callboy zijn die dan ook in de buurt zijn? Heb je wel een prachtig lijstje met Pendulum, Electric Callboy en Scooter! Ik heb ook vernomen dat ze voor het tijdstip van ongeveer +/- 22:00 uur een grote naam willen boeken.
Wel allemaal in de Apollo dan, gezien Scooter die al afsluit. Als ze hier een clash creëren zou dat de kutste clash van het hele festival zijn, in jaren :ROFLMAO:

• Leuk
Volgens de app staat Pendulum in de Phoenix, iig die indruk wordt gewekt.
Ah ja ik zie het nu. Dat gaat echt clashes opleveren dus met Scooter en dat zou ik enorm jammer vinden.
Hopelijk word het dan Pendulum rond 19.00
Electric Callboy (hopelijk) rond 21.00 (of deze 2 omgedraaid)
Scooter 23.00

• Leuk
Waarderingen: Karel_073
Ah ja ik zie het nu. Dat gaat echt clashes opleveren dus met Scooter en dat zou ik enorm jammer vinden.
Hopelijk word het dan Pendulum rond 19.00
Electric Callboy (hopelijk) rond 21.00 (of deze 2 omgedraaid)
Scooter 23.00
Dan wordt het onmogelijk helaas zonde! Want Pendulum staat om 21:45 volgens mij in de Phoenix, 1 uur en 15 minuten. Dan zal Scooter wel mee aansluitend zijn.

Aan de andere kant als je het tijdschema van vorig jaar zaterdag erbij pakt kan het prima! Dan heb je 21:30 á 21:45 Pendulum. 22:45 Apollo grote naam tot 23:45 en daarna 00:30 tot 02:00 Scooter.

Dan wordt het onmogelijk helaas zonde! Want Pendulum staat om 21:45 volgens mij in de Phoenix, 1 uur en 15 minuten. Dan zal Scooter wel mee aansluitend zijn.
Hoe kom je aan de tijd?

En dan hoop ik dat Electric Callboy een andere dag komt ofzo
Of ja, hoop gewoon dat er uberhaupt nog grote gitaar namen komen

Ik verwacht dat Funk Tribu en Kyle Starkey F2F Tjade de laatste 2 uur van de Phoenix gaan vullen op zaterdag. Net als afgelopen jaren 2 populaire/gehypte dance acts. Pendulum daarvoor.

Pendulum gaat dus wel clashen met die headliner in de Apollo.

• Verdrietig
Waarderingen: PimSp
Hoe kom je aan de tijd?

En dan hoop ik dat Electric Callboy een andere dag komt ofzo
Of ja, hoop gewoon dat er uberhaupt nog grote gitaar namen komen
Stond 1 dag op de website en hebben ze daarna meteen er weer afgehaald. Ook dat ze een set van 1 uur en 15 minuten spelen.

De winnaars van Tribute: Battle of the bands zijn zojuist confirmed voor Paaspop.

• Leuk
Waarderingen: Louwers en MartinB

Users who are viewing this thread