Paaspop 2025

De zondag gestart met de Baby Blue Pyjama party op de camping. Daarna Pub Quiz, Hiqpy (helaas deze tent was veel te groot, dus moet ze nog een 2e kans geven) en Hannah Mae. Die laatste is een prima vulling voor een festival als Paaspop, klonk goed.

Dan het hoogtepunt van Paaspop: Sef. 2 jaar geleden op het Bevrijdingsfestival gezien met orkest en daarna ook zijn muziek gaan volgen. Ik had de verwachting van zo’n set…nou dat was het niet. Volledig electronisch met veel nieuw werk met bijbehorende visuals. Wauw, echt een gave show.

Daarna de Loco Royale: Blowfish, Wipneus & Pim ft Ome Willem. De zoon werd ongeduldig, want Pommelien Thijs.

Na alle discussies in het Pukkelpop/Werchter gedeelte moest ik die natuurlijk gaan checken. Nog nooit van gehoord, maar ingeluisterd en kende behoorlijk wat. Ze stond in de kleinere tent, dus heel druk. Viel niet tegen, maar ook niet heel bijzonder. Alles werd meezongen dus geschikt voor festivals!

Daarna Guus Meeuwis meepakken. Ok dat was te druk, ik zeg het niet snel maar hier had de organisatie moeten ingrijpen. Het grootste nadeel van een hele grote tent, met alleen een ingang achteraan: verdrukking. Meerdere jongeren werden de tent uitgedragen…
Achteraan blijven staan en ja het was wel gaaf.

Daarna naar huis, want als Deventenaar vandaag een belangrijke dag, zo door naar de Kuip ⚽️.

1. Sef
2. Claude
3. NYVE

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Louwers, Moniek en Dante
Ik vond het een schitterend festival. De sfeer was echt ongenaakbaar, de Apollo was overdonderend bij (soms te) drukke shows en de lineup voelde als een cornucopia van kekke headliners èn veel om te ontdekken. De campingervaring was daarbij een en al pret, van het moment van slapen tot het moment van uit de tent kruipen. Het was mijn eerste keer Paaspop en ik kom zeker terug.

Mijn top acts en bijhorende activiteiten
1. Kensington (janken)
2. Alestorm (crowdsurfen)
3. Bongloard (moshen)
4. Sólstafir (luisteren)
5. Bambie Thug (kijken)

Laatst bewerkt:
Naar welke 3 acts kijken jullie het meeste uit?
Ik ben niet gegaan maar als ik zou zijn gegaan

Vrijdag:
Alestorm
Danko Jones
The All-Star Wedding Band

Zaterdag:
Solstafir
Peter Pan Speed Rock
Meatallica

Zondag:
AcinDC
Ramones Alive
Limp Business

Al bij al klein beetje dure tickets voor mij, omdat er veel zaken buiten mijn voornaamste genre staan. En de goede bands heb ik al vaak gezien. En dan zijn een groot deel ook nog eens coverbands. Ik heb dan ook eerder gekozen voor Frozen Crown in Arnhem op vrijdag en voor de album release van de Antwerpse (waar ik woon) band Bark in Brussel. En op zondag ... sorry maar ik ga geen +75 euro betalen voor enkel coverbands. Ik heb de echte Ac/Dc en de echte Limp Bizkit al gezien. De echte Ramones niet (op CJ ramone na dan, maar dat is niet helemaal hetzelfde als een old school Ramones set natuurlijk) nog niet, maar wel Ramones Alive.

• Leuk
Waarderingen: piep en Moniek
Man wat waren Bicep en Tinlicker onwijs vet zeg gisteravond. Met Parov Stelar erbij die een hele vette show wegzette voor de 2000 man die er stonden en de zegetocht van Guus was gisteren toch ver uit de beste dag

• Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: Louwers en Moniek
Mijn top 5 van dit weekend!
5. Ye Banished Privateers
4. My Baby
3. Solstafir
2. Alestorm
1. Danko Jones

Top weekend was het weer!

• Leuk
Waarderingen: piep
Vooral dat jij de enige bent die dat vindt hier ;)
Ben wel eens vaker het zwarte schaap. Dit is blijkbaar een van de voorbeelden daarvan.
Ik heb ze meerdere keren gezien en vind het gewoon een leuke band om te zien.
Dit geef ik gewoon toe, ook al betekend dat dat ik de brandstapel op moet 🤷‍♂️ :ROFLMAO:

Users who are viewing this thread