Paaspop 2025

Royke

Support act
Sfeerbeheer
2 jul 2018
1.048
1.712
IMG_9724-1024x683.jpg

Datum: 18-20 april 2025
Venue: Festivalterrein Molenheide
Plaats: Schijndel
Land: Nederland
Organisator: Paaspop Events
Directeur: Chris Seijkens
Capaciteit: 50000
Eerste editie: 1974

Alle info:
Paaspop 2025

Toch alvast dit topic aangemaakt zodat het in het juiste fora gediscussieerd kan worden.

Wordt het ondertussen tijd voor een gokje hier?
The Prodigy - Armin van Buuren - Skunk Anansie

Ik denk dat we hier ook meer op popnamen moeten focussen na die lege tent bij Editors dit jaar. Gaat bij pakweg een Skunk Anansie niet anders zijn

Ik denk dat we hier ook meer op popnamen moeten focussen na die lege tent bij Editors dit jaar. Gaat bij pakweg een Skunk Anansie niet anders zijn
Vrees ook dat ik Skunk Anansie zou moeten vervangen voor Joost of Goldband, maar wilde wat hoop houden

Precies! Broederliefde doet een clubtour rond die tijd, zal er wel staan. Roxy Dekker in de Apollo. Na Armin van Buuren en Tiesto misschien Martin Garrix ofzo? Heb voor mezelf wel de conclusie getrokken, na al die lege tenten bij pakweg High Vis of IST IST dat het echt een gezelligheids festival geworden is. Toch is dit wel het festival waar het voor mij allemaal begonnen is.

en toch zal er ook in 2025 een programma staan waar genoeg leuke namen te zien zijn.
volste vertrouwen in.
en ja er gaat ook heeeel veel meuk staan

IMG_4784.jpeg

Hier kunnen we er wel wat van verwachten denk ik. Delen elk jaar toch wel wat namen met DGTL. Brutalismus of Folamour zou ik wel blij mee zijn!

Dinsdag 19 november kunnen we de eerste namen verwachten en op zaterdag 23 november vanaf 11.00u herstart de ticketverkoop. Ook de verkoop van dagkaarten start dan.

Ik ben vooral benieuwd of ze weer aandurven om een grotere internationale headliner er neer te zetten na Editors vorig jaar.

Ik ben vooral benieuwd of ze weer aandurven om een grotere internationale headliner er neer te zetten na Editors vorig jaar.
Verwacht dat bij een internationale headliner er in ieder geval meer een pop/meezing act wordt gezocht.

das t mooie van paaspop, in iedere lichting zitten toch wel 1,2 of 3 bands die eigenlijk best vet zijn
vorig jaar bijv "ist ist"

• Leuk
Waarderingen: Geert
Dizzee Rascal heeft een opvallend gaatje heeft in zijn tourschema tussen 17 april Amsterdam en 20 april Groningen, zou dat kunnen op een plek zoals Sophie Ellis-Bextor vorig jaar?

Verder even de concertagenda's bekeken om de Paradiso data heen en dit zijn ook leuke kanshebbers uit het buitenland:
- Fat Dog
- Cari Cari
- Squid
- Peach Pit (te soft voor de rock tent, te klein voor een andere spot)
- Harry Mack
- Mother's Finest
- Fischer-Z
- Robert Jon & The Wreck

België is ook internationaal toch?
- Sylvie Kreusch

Beetje wild guess
- Pixies
- Anastacia

Zie eigenlijk vooral Fat Dgo, Cari Cari en Sylvie Kreusch wel verschijnen hiervan.

Recent actieve topics

Users who are viewing this thread