Overige Festivals 2016

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Voor deze eerste lading BKS namen zou ik eigenlijk ook nog geen kaartjes kopen hoor. Heb een aantal namen die ik wel wil zien maar nog geen die ik niet wil missen.

Maar ik heb ook vertrouwen in de rest van de line-up en wil er gewoon het hele weekend bijzijn.
 

Black Lies

Subheadliner
4 okt 2013
4.380
531
Ik wel. Met de namen tot nu toe heeft BKS echt met heel veel afstand de beste line-up van de Benelux. Maar goed iedereen verandert natuurlijk, al is bij de meesten Sziget/Weareelectric de fase die voor BKS volgt in plaats van erna Kos :p
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Loop er wel een beetje tegen aan dat bks wel heel weinig heeft wat niet al vaak te zien was afgelopen tijd. Op Wilco na, maar daarvoor was de lgw aankondiging te vroeg. Blijft alleen EITS over.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Ik wel. Met de namen tot nu toe heeft BKS echt met heel veel afstand de beste line-up van de Benelux. Maar goed iedereen verandert natuurlijk, al is bij de meesten Sziget/Weareelectric de fase die voor BKS volgt in plaats van erna Kos :p

Haha ja ik snap er ook niks van, gaat helemaal mis hier.

Dat inderdaad Matthijs, en met TDCC, Bloc Party en Editors heb je drie onwijs achterhaalde indie-bandjes hoog op de programmering staan, en die stijl bevalt me absoluut niet. Tot nu toe een line-up zonder karakter, hoe fucking uitgekauwd dat ook klinkt.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Black Lies wrote:
Ik wel. Met de namen tot nu toe heeft BKS echt met heel veel afstand de beste line-up van de Benelux. Maar goed iedereen verandert natuurlijk, al is bij de meesten Sziget/Weareelectric de fase die voor BKS volgt in plaats van erna Kos :p
Haha ja ik snap er ook niks van, gaat helemaal mis hier.

Volgend jaar Bospop, Paaspop en Indian Summer festival dan maar.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Yeasayer, Sleaford Mods, Girl Band, Metz, Novelist, Wooden Wisdom & DJ Fitz, The Black Madonna, Tale Of Us, Slimzee, Plastician, Nao, Matz, Jackmaster b2b Gerd Janson, Gold Panda, Little Simz, Novelist, Gillbanks, Frisco, Bicep, Mabel, Kelela, Declan McKenna, Parquet Courts, Brian Jonestown Massacre, Mbongwana Star, Blossoms, Tangerines, Tourist, Cass McCombs, Daphni, Formation, and Moon Duo.

Die affiche van Field Day heeft ook een kwaliteitsinjectie gekregen, al valt die nu wel in het niets naast Primavera. Zaterdagheadliner ontbreekt overigens nog.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Het Franse This Is Not A Love Song (eerste weekend van juni) komt met een straffe affiche:

Foals - Beach House - Ty Segall - Battles - Shellac - Lush - Destroyer - Metz - Tortoise - Protomartyr - Dirty Fences - Chocolat - Girl Band - Explosions In The Sky - Car Seat Headrest - Nots - Dilly Dally - Kamashi Washington - Weaves - Palehound

70 euro voor 3 dagen. Prijs stijgt naar 75 wanneer de tweede helft van de affiche over 2 weken bekend gemaakt wordt.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Dat maakt het al helemaal raar dat Lush en Girl Band niet op Primavera staan.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Helaas altijd veel te vroeg om te combineren met een vakantie. Maar elk jaar weer indrukwekkend.
 

MRMantel

Geliefde act
25 dec 2013
1.955
0
Kings of Convience, nog niet eerder zien langskomen. Dat zou een prima bks naam zijn.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Kings of Convience, nog niet eerder zien langskomen. Dat zou een prima bks naam zijn.

Die zijn niet vaak uitgebreid aanwezig tijdens het festival seizoen. Zou het leuk vinden als ze een plekje krijgen op BKS inderdaad.
 

mynoseknows

Geliefde act
3 nov 2013
1.470
0
Massive Attack headlinet Dimensions. Lijkt me een mooie kandidaat voor Dekmantel. Zeer vergelijkbaar festival, en Dekmantel is ook wel zo out of the box om zoiets aan te durven.

Edit: de rest van de namen kunnen we natuurlijk voor een groot deel ook wel opschrijven voor Dekmantel. Dimensions is wel een festival dat ik een keertje mee zou willen maken. Altijd een puike line-up, en de setting is ongekend...
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken