North Sea Jazz 2023

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Ik had hier om 10 uur wel nieuws verwacht......
Ik ook. Maar denk dat het dan of 11 of 16 uur wordt. Tickets zijn wel al in de verkoop (al is de pagina niet zichtbaar gemaakt) en kosten €113,50.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Namennnnn:

VRIJDAG 7 JULI​

Alabaster DePlume • Andrew Cyrille Quartet • Bill Frisell FOUR ft. Greg Tardy, Gerald Clayton, and Jonathan Blake • Buddy Guy - Dammn Right Farewell • Cha Wa • Fergus McCreadie Trio • Jasper Blom Quartet with Pablo Held • Jazz at Lincoln Center Orchestra with Wynton Marsalis • Kenny Barron Quartet • Kika Sprangers Quintet • Linda May Han Oh • Little Simz • Loyle Carner • Marco Mezquida Trio • Maria Schneider & • Oslo Jazz Ensemble presents 'Data Lords' • Mavis Staples • Mette Rasmussen Trio North • MonoNeon • Stormzy • SuperBlue: Kurt Elling & • Charlie Hunter with the Huntertones Horns • Terri Lyne Carrington / New Standards • The Teskey Brothers • Van Morrison • Yussef Dayes • Zwangere Guy & • Lander Gyselinck


ZATERDAG 8 JULI​

Anna Webber Simple Trio • DeWolff & • Dawn Brothers present Double Cream • Eloise • Fred Hersch, Drew Gress, Joey Baron • Gard Nilssen's Supersonic Orchestra • Jacob Banks • Jan Garbarek • Jill Scott • Kenny Garrett Quintet • Kokoroko • Lucas Santana 5tet • Marcus Miller • Olivia Dean • The Staples Jr. Singers • Tom Jones • Trondheim Jazz Orchestra & • GURLS • Vloeimans Goudsmit Fraanje 'Fugimundi'


ZONDAG 9 JULI​

Benny Sings • Branford Marsalis Quartet • Cymande • EZRA Collective • Gabriels • Hermeto Pascoal • Kandace Springs • Latanya Alberto • Laufey • Lizzo • Oded Tzur Quartet • Pat Metheny Side-Eye • Samara Joy • Sampa The Great • Son Little • Stanley Clarke N’4Ever • Teis Semey Quintet
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: liluzi en Landgraver

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Heel veel interessante namen voor mij wel!
Voor vrijdag: Buddy Guy, Fergus McCreadie Trio, Kika Sprangers Quintet, Linda May Han Oh, Little Simz, Loyle Carner, Mette Rasmussen Trio North, The Teskey Brothers, Van Morrison en Yussef Dayes.
Voor zaterdag: Anna Webber Simple Trio, Double Cream, Jacob Banks, Jan Garbarek, Kokoroko, Marcus Miller, Tom Jones en het Trondheim Jazz Orchestra is altijd goed, ongeacht met wie.
Voor zondag: Gabriels, Latanya Alberto, Pat Metheny Side-Eye en Teis Semey Quintet.

Ben benieuwd of er voor deze worp nog wat bijkomt, aangezien het nog niet naar buiten is gebracht, maar wel al op de site te vinden is. Misschien dat ze nog wat dingen aan het aanpassen zijn?

Edit: Nu wel bekendgemaakt, dus dit is het. Een meer dan prima eerste worp!
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: PJ

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
De vrijdag ziet er goed uit met Buddy Guy, Teskey Brothers en natuurlijk van Morrisson!!
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.367
10.202
Klanten van Nationale Nederlanden krijgen ook toegang tot presale vanaf vandaag tot woensdag 9 uur..
Zullen ze wel hetzelfde linkje krijgen. Vind het wel redelijk aan de prijs trouwens. Ik zou zeggen: sla je slag in bovenstaande voorverkoop, waar je ze überhaupt al kan kopen.

Ga je vrijdag of wacht je nog af?
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Zullen ze wel hetzelfde linkje krijgen. Vind het wel redelijk aan de prijs trouwens. Ik zou zeggen: sla je slag in bovenstaande voorverkoop, waar je ze überhaupt al kan kopen.

Ga je vrijdag of wacht je nog af?
Is met een persoonlijke code. Na overleg hier besloten dat het een weekendje Bospop gaat worden.
Al moet ik eerlijk zeggen de vrijdag mij wel aanspreekt. Maar ja, ik heb het niet alleen voor het zeggen 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: wenteldave

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
735
436
🆕
NN North Sea Jazz Festival maakt nieuwe namen bekend! Janelle Monáe, Seal, Snarky Puppy, Typhoon en meer zijn bevestigd voor het festival in Rotterdam Ahoy op 7, 8 en 9 juli 2023. Ook de Artist in Residence is onthuld: de Amerikaanse bassiste en zangeres Esperanza Spalding treedt alle festivaldagen op.
 
  • Wow
  • Geweldig
Waarderingen: wenteldave en mattman

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.681
1.847
Kaartverkoop gaat ook vlot. Is straks gewoon uitverkocht..
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken