Nirwana Tuinfeest 2023

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
144
90
Toch weer een erg leuke line-up voor Nirwana. Meteen maar een weekendticket gekocht voordat ik het straks vergeet en het compleet uitverkocht is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Breinaard

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
602
580
Voor diegene die nog 'n kaartje willen, de weekendtickets zijn voor 90% uitverkocht en de zaterdag tickets 83%.
 

Cootje

Dagopener
25 jan 2017
602
580
Is er nog iemand bij het Tuinfeest geweest?
Ben wel benieuwd naar de ervaringen, heb 'n jaar geskipt ivm nog ns n bezoekje aan LL. ☺️
 

musicislife

Randprogramma
15 dec 2022
141
127
Ik ben afgelopen zaterdag geweest voor White Lies (vanuit BE). Wat een tof festival. Mooi geregeld en een leuke sfeer.
Herinneringen gemaakt voor het leven met dank aan een medewerker van het festival. Door hem heb ik samen met mijn gezin de mannen van White Lies voor de show kunnen ontmoeten.
 
  • Leuk
Waarderingen: Cootje

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
144
90
Afgelopen vrijdag en zaterdag naar Nirwana Tuinfeest geweest en wat een feest was dat!
De aankomst verliep wat moeizaam, omdat er maar 1 weg naar de camping/parkeerplaats was, liep in het verkeer in het dorp helemaal vast. Eenmaal op de parkeerplaats ging alles heel vlotjes. Ook de camping opkomen was geen probleem en snel een leuk plekje gevonden.
Daarna naar het festivalterrein gegaan; praktisch geen wachtrij om binnen te komen en ook niet lang moeten wachten bij de muntjesuitgave, beide verliepen erg vlotjes. Over het gehele weekend, nergens moeten wachten bij een bar of een eettentje, dit liep allemaal vrij goed (natuurlijk was we wel de gebruikelijke drukte rond 6u, maar een half uurtje later was dit alweer weg). Overal was tijdens het weekend ook een gemoedelijke sfeer, mensen maakten een praatje, maar lullen niet de oren van je kop.

Vooraf was ik al verrast door de programmering, zeker gezien de omvang van het festival is deze heel erg sterk. Het is divers, maar toch vullen de geprogrammeerde bands elkaar aan. Door de afwisseling van de twee podia is er altijd wel een band aan het spelen en hoef je je niet te vervelen.
Klein minpuntje voor het tentpodia; het was daar het hele weekend erg benauwd, de Dutch disease was er duidelijker merkbaar en het geluid was naar mijn idee niet helemaal goed afgesteld.

Al met al een zeer geslaagd weekend, vrienden voor een weekend gemaakt, leuke bands gezien die ik wilde zien en nieuwe bands ondekt die ik wat vaker ga luisteren. Ik ben nu al benieuwd naar de programmering, maar ik zou er eigenlijk meteen weer heen gaan.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken