Nick Cave

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Heerlijk zo’n easy presale. Goed voor iemand op mijn leeftijd 🤗
 
  • Leuk
Waarderingen: JMWK

Bert

Support act
14 nov 2014
846
777
Site bleef in het begin draaien, opnieuw openen en drie statickets Ziggo binnen
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.701
Kan het zijn dat je via Sportpaleis geen plaatsen kunt aanduiden? Ik krijg steeds automatisch plaatsen bedeeld, maar niet van de prijsklassen dat ik wens te kopen.
Je moet als je op een normale kaart drukt (geen vip) onderin even veranderen dat je zelf wil kiezen en niet iets toegewezen krijgt
 

swissepfan

Dagopener
7 dec 2022
682
467
Kan het zijn dat je via Sportpaleis geen plaatsen kunt aanduiden? Ik krijg steeds automatisch plaatsen bedeeld, maar niet van de prijsklassen dat ik wens te kopen.
Je moet aanduiden welke prijscategorie, maar daarna geeft ie idd automatisch plaatsen.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.756
3.701
Ik ga naar Antwerpen! Vanuit Friesland een eindje rijden, maar 75 euro + The Murder Capital die ik ook wel graag wil zien + schoolvakantie + de vrouw is met een vriendin een paar dagen weg dus lekker 2 dagen zelf Antwerpen + al vaak langs "die circustent" gereden en nog nooit geweest.

Let's goooooo
 

Martijn

Geliefde act
28 nov 2013
1.457
1.602
Op donderdag ook vaak naar kantoor dus voor de zekerheid maar een zitplaats gekocht. Eerste rij in vak 103, dus dat is top. Als vrijdag de onvermijdelijke tweede show erbij komt koop ik voor die show nog een staanplaats en ga ik een middag bivakkeren voor de Ziggo.
 
  • Leuk
Waarderingen: Timmetje

Gebruikers die dit onderwerp bekijken