Nick Cave

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Kijk, goed nieuws. Nu twijfelen. Op een dinsdag naar Oberhausen (1u15min rijden), op een donderdag naar Amsterdam (1u45min rijden maar is vertrouwd) of op een woensdag naar Antwerpen (vet lang, maar wel in de schoolvakantie!)
 

festibob

Randprogramma
5 jan 2024
228
86
Je weet niet of RW valt onder groot event? ;-)

In het RW topic verwachtte Jimmy dat Cave volgend jaar een dag RW als absolute headliner zou kunnen dragen.
Wellicht VEEL meer kans op Nick Cave met 80 euro voor een staanplaats SP als headliner RW 2025 dan het veel duurdere Pearl Jam.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Het zat bij mij meer in het woordje los. RW is een vierdaags festival en TW of Boutique is een dagfestival met 1 headliner... Maar dat zal dan wel niet veel uitmaken...
In Belgie verstaan ze wat anders onder los, dit gaat niet over losse alleenstaande events vermoed ik
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman en PJ

Everyknight

Sunset slot
13 jan 2014
3.142
1.177
Maar in de veelbesproken zin van Jimmy "Die gaat los grote events headlinen in 2025" betekent los toch gewoon: 'met gemak'? Voor mij is dit toch duidelijk zo bedoeld.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Kijk, goed nieuws. Nu twijfelen. Op een dinsdag naar Oberhausen (1u15min rijden), op een donderdag naar Amsterdam (1u45min rijden maar is vertrouwd) of op een woensdag naar Antwerpen (vet lang, maar wel in de schoolvakantie!)
Ik verwacht dat Amsterdam maar zeker Antwerpen binnen no time is uitverkocht. Geen idee voor Oberhausen. Er zal toch wel een presale zijn 😬😬😬
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.711
1.876
Mailing list subscribers will automatically be enrolled in THE WILD GOD UK & Europe 2024 Tour Artist Presale starting on Wednesday 20 March, 10am local time.

Ticket links and passwords will be emailed to all subscribers before the Artist Presale starts.

Kortom even aanmelden via zijn website...
Maar dit wisten jullie natuurlijk al....🫣
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.755
3.700
Kijk, goed nieuws. Nu twijfelen. Op een dinsdag naar Oberhausen (1u15min rijden), op een donderdag naar Amsterdam (1u45min rijden maar is vertrouwd) of op een woensdag naar Antwerpen (vet lang, maar wel in de schoolvakantie!)
Murder Capital én vakantie maakt een Antwerpse 2daagse wel interessant
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.296
6.491
Kom nu niet allemaal onze schamele Belgische plaatsen opkopen he ! ;)
2 stuks maar ;)

Ik heb weleens bij dit soort artiesten dat ik mezelf afvraag wie ik nou moet meenemen. Dus ik zei het tegen mijn vader (die steeds meer dit soort muziek begint te waarderen) en die zei meteen: "Dat is toch die vent met die lage stem. volgens mij heeft hij een piano ballad en een nummer samen met een vrouw. Die vind ik beide wel mooi." Naast de lichte trots op dat hij al 2 nummers kent heb ik hem ook maar meteen Stagger Lee, The Mercy Seat, Jubilee Street en Wild God doorgestuurd. Zijn antwoord was kort. Kaartjes kopen!

Trots op die ouwe van mij :)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
2 stuks maar ;)

Ik heb weleens bij dit soort artiesten dat ik mezelf afvraag wie ik nou moet meenemen. Dus ik zei het tegen mijn vader (die steeds meer dit soort muziek begint te waarderen) en die zei meteen: "Dat is toch die vent met die lage stem. volgens mij heeft hij een piano ballad en een nummer samen met een vrouw. Die vind ik beide wel mooi." Naast de lichte trots op dat hij al 2 nummers kent heb ik hem ook maar meteen Stagger Lee, The Mercy Seat, Jubilee Street en Wild God doorgestuurd. Zijn antwoord was kort. Kaartjes kopen!

Trots op die ouwe van mij :)
Leuk verhaal. Ik neem mijn vrouw mee omdat ik vind dat ze Nick Cave een keer gezien moet hebben 😉
 

Recent actieve topics

Gebruikers die dit onderwerp bekijken