Muzikanten die zijn gestorven

Bizar zeg, gewoon twee weken na die show. Alsof het zo heeft moeten zijn.
Ik denk dat hij de regie zelf heeft genomen. Met alle respect zeg ik dat.
Zo slecht zag hij er ook niet uit 2 weken geleden.. Vond hem ook nog goed bij stem.. Triest nieuws...

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Dju toch ... Het zat er natuurlijk al een tijdje aan te komen. En het is eigenlijk een half mirakel dat hij toch nog 76 jaar werd, gezien zijn levensstijl. Het leven wacht nu eenmaal op niemand, de dood doet dat echter wel. Rust zacht Ozzy, en bedankt voor alles wat jij betekende voor iedere Metal liefhebber.

• Leuk
Waarderingen: Jamel
Wat een bizar en triest nieuws. Maar het heeft ook iets poëtisch. Iets moois. Een aantal grote artiesten hebben het voor elkaar gekregen om een prachtige zwanenzang te creëren op het einde van hun leven. Johnny Cash met Hurt. Leonardo Cohen met You Want it Darker en Bowie met zijn gehele laatste album en Lazarus als hoogtepunt. Stuk voor stuk nummers die ik nog vaak luister. En nu Ozzy met dat prachtige concert omringt door fans en collega's. Prachtig. Het is hem en zijn naaste van harte gegund dat dit gelukt is.

Wat een bizar en triest nieuws. Maar het heeft ook iets poëtisch. Iets moois. Een aantal grote artiesten hebben het voor elkaar gekregen om een prachtige zwanenzang te creëren op het einde van hun leven. Johnny Cash met Hurt. Leonardo Cohen met You Want it Darker en Bowie met zijn gehele laatste album en Lazarus als hoogtepunt. Stuk voor stuk nummers die ik nog vaak luister. En nu Ozzy met dat prachtige concert omringt door fans en collega's. Prachtig. Het is hem en zijn naaste van harte gegund dat dit gelukt is.
En laten we eerlijk zijn. Met een gigantisch emotionele uitvoering van Mama i'm Coming Home............

• Leuk
Waarderingen: Joslittel
Wat een bizar en triest nieuws. Maar het heeft ook iets poëtisch. Iets moois. Een aantal grote artiesten hebben het voor elkaar gekregen om een prachtige zwanenzang te creëren op het einde van hun leven. Johnny Cash met Hurt. Leonardo Cohen met You Want it Darker en Bowie met zijn gehele laatste album en Lazarus als hoogtepunt. Stukken voor stuk nummers die ik nog vaak luister. En nu Ozzy met dat prachtige concert omringt door fans en collega's. Prachtig. Het is hem en zijn naaste van harte gegund dat dit gelukt is.
Mooi omschreven. Zo voel ik dat ook. Zelfde met Chester Bennington die in 2017 op Werchter tijdens One More Light vroeg om zijn vriend Chris Cornell te herdenken. Twee week later stierf hij, op de dag dat Cornell jarig was zelf.

Users who are viewing this thread