Muzikanten die zijn gestorven

Was destijds een icoon maar heeft zijn legacy wel echt naar de klote geholpen. Bij zijn laatste appearance ook (terecht) totaal uitgejouwd. Reacties op Reddit e.d. zijn nu ook niet mild.

Vooral benieuwd of WWE er meer dan een klein item in het start van de show gaat wijden. Zou me verbazen als het een tributeshow of een volledig segment wordt.

• Leuk
Waarderingen: elo
het is altijd een lul geweest, maar kan dat toch wel los zien van zijn carrière. Hij is een ontzettend belangrijk persoon geweest in zijn tijd en ook van belang geweest hoe je het ook draait of keert

• Winning
Waarderingen: Piebe71
het is altijd een lul geweest, maar kan dat toch wel los zien van zijn carrière. Hij is een ontzettend belangrijk persoon geweest in zijn tijd en ook van belang geweest hoe je het ook draait of keert
Nouja belangrijk. Je kunt niet ontkennen dat hij misschien wel de bekendste show worstelaar ooit is geweest, maar laten we niet doen alsof hij iets voor de wereld betekend heeft.

Nouja belangrijk. Je kunt niet ontkennen dat hij misschien wel de bekendste show worstelaar ooit is geweest, maar laten we niet doen alsof hij iets voor de wereld betekend heeft.
natuurlijk wel. Heeft echt dingen op de kaart gezet, dat zal vast voor jou niet belangrijk zijn. Maar voor velen toch echt wel. Als we zo dingen gaan afkaderen dan is Ozzy Osbourne ook niet belangrijk geweest voor de wereld, want hij was slechts muzikant.
Hogan is voor zijn scene gewoon een icoon geweest, niet meer niet minder

• Leuk
  • Winning
Waarderingen: Joslittel en Piebe71
Hogan was ooit een icoon maar heeft zijn legacy vakkundig om zeep geholpen. Van de persoon die het worstelen op de kaart zette tot de pariah van de industrie die op elke grote show waar hij een praatje mocht doen werd weggejouwd.

Ozzy deed voor zover ik weet ook veel voor goede doelen. Hulk werkte overal altijd in eigenbelang en deed dat over het algemeen over de rug van anderen.

Van mij hadden ze Hulk na zijn plaatsing uit de WWE Hall of Fame niet meer hoeven terug te zetten. Leuk weetje: Die Hall of Fame daar staat Ozzy ook in!

natuurlijk wel. Heeft echt dingen op de kaart gezet, dat zal vast voor jou niet belangrijk zijn. Maar voor velen toch echt wel. Als we zo dingen gaan afkaderen dan is Ozzy Osbourne ook niet belangrijk geweest voor de wereld, want hij was slechts muzikant.
Hogan is voor zijn scene gewoon een icoon geweest, niet meer niet minder
Buiten het showworstelen (wat inderdaad voor veel mensen wel een passie is) waar doel je dan op?

Laten we het niet overdrijven. Hij was een lange tijd groot binnen de WWE, WCW en inderdaad in Rocky. Daarbuiten heeft hij vooral in een gigantische bak slechte films gespeeld, TNA bijna om zeep geholpen en het toegeven dat je worstelfan bent met die verschrikkelijke realitysoap op 4-0 achtergezet. Los van het feit dat het een verschrikkelijke man was is hij de afgelopen 25 jaar vrij irrelevant geweest en heeft hij in die tijd de worstelindustrie meer schade dan toegevoegde waarde gebracht.

Hoezo hebben we het hier over fucking worstelen 😁
Angry Little Girl GIF by WWE

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Jammer dat hij aan het einde van z'n leven zo'n ontzettend naar persoon is geweest/gebleken. Vind ik dan. Ook richting zijn eigen gezin. Maar idd geen muzikant, maar eerder een prima performer. En MAGA, dus I really don't care.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Dat is wat flauw. Je weet dat ik groot fan van worstelen ben hé. ;) En er is zeker waardering voor wat hij vroeger heeft betekent. Maar daar blijft het dan ook bij. Hij heeft zichzelf en de industrie de laatste jaren meer schade aangericht dan wat opgeleverd. En dat is los van hoe naar hij als persoon was. Een grote held was hij iig niet.

• Leuk
Waarderingen: Mark's Kal
Ik had het niet zozeer tegen jou hoor.

En ik waardeer je worstel kennis, altijd gedaan hoor. Maar ik ben van mening dat Hogan enorm heeft bijgedragen aan de sport zoals hij nu is geworden. Hij heeft wel de Wrestlemania's op de kaart gezet, en zijn match met André The Giant blijft een van de grootste matches ooit uit de geschiedenis. Hij was wel de sleutel op het slot tussen de entertainment van wrestling (en ik durf het ook best sport te noemen) en Hollywood.

Eens dat hij daarna zijn eigen carriére op het slot gegooid heeft hoor. En ook in zijn goede periode was het een no seller en lul van een vent backstage blijkbaar. Maar toch heeft wel iets gebracht en ik denk dat hij daardoor wel een pioneer is geweest binnen de sport, if you like it or not.

Ik had het niet zozeer tegen jou hoor.

En ik waardeer je worstel kennis, altijd gedaan hoor. Maar ik ben van mening dat Hogan enorm heeft bijgedragen aan de sport zoals hij nu is geworden. Hij heeft wel de Wrestlemania's op de kaart gezet, en zijn match met André The Giant blijft een van de grootste matches ooit uit de geschiedenis. Hij was wel de sleutel op het slot tussen de entertainment van wrestling (en ik durf het ook best sport te noemen) en Hollywood.

Eens dat hij daarna zijn eigen carriére op het slot gegooid heeft hoor. En ook in zijn goede periode was het een no seller en lul van een vent backstage blijkbaar. Maar toch heeft wel iets gebracht en ik denk dat hij daardoor wel een pioneer is geweest binnen de sport, if you like it or not.
Zo eens! Door Hogan had Vince Mc Manon eindelijk de superster die hij nodig was om het worstelen commercieel groot te maken. Dus ja! Hogan was de grootste WWF/WWE ster ooit. Hij heeft het op de kaart gezet. En The Undertaker heeft het groter gemaakt als ooit verwacht. Dus toch stiekem een traantje voor het overlijden van Hogan

Users who are viewing this thread