Muzikanten die zijn gestorven

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
Pfoe, Mark lanegan is wel heel onverwacht. Zeer bijzondere artiest met bijzondere live optredens.
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.073
10.220
Wow dat is schrikken en onverwacht. En daarnaast ook de voorman van Procul Harum, twijfelde er nog over om hun show in de Boerderij mee te pakken.. trieste dag voor de muziek.
 

Special Monkey

Geliefde act
13 apr 2021
1.996
2.564
Wow, Mark Lanegan komt hard binnen. Ik heb die als onwetende puber gezien in 2012, sindsdien nog een stuk of 5 keer. 1 van de eerste cd's die ik kocht was van Mark Lanegan Band (Blues Funeral). België houdt van Mark en Mark hield van België. Hij heeft oa een nummer ingezongen voor Magnus, heeft samengewerkt met Creature with the Atom Brain en de band van Mark Lanegan bestond op een gegeven moment enkel uit Belgen.

100 procent verrast ben ik wel niet. Wie zijn biografie heeft gelezen, weet dat hij een junkie was in de jaren 90. Onlangs heeft hij corona gehad met oa 3 weken coma als gevolg. Volgens mij liep hij de laatste jaren ook met een vals gebit rond als gevolg van zijn junkiejaren.

RIP :(
 
  • Leuk
Waarderingen: Brian

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.245
6.408
RIP Mark! Gezien op Werchter in 2017. Kende zijn muziek niet op dat moment, maar was echt van een zeer grote klasse wat hij daar bracht. Nog steeds een van mijn beste festivalherinneringen.
Dit is ook een optreden die mij helder voor de geest staat. Was toen ook niet bekend met hem, maar dit greep me echt bij de strot om niet meer los te laten.
 
  • Leuk
Waarderingen: warriorandweirdo

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.766
8.332
Daar gaat een icoon. Het zat eraan te komen maar Jezus het komt toch aan.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Joe

Joe

Sunset slot
22 feb 2016
2.947
1.993
Blijven spelen tot het echt niet meer ging.
Groot artiest.

Rust zacht, ket.
 
  • Leuk
Waarderingen: slyke

Gebruikers die dit onderwerp bekijken