Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Zijn gezondheid ging de laatste jaren al achteruit las ik. Desondanks nog vrij onverwacht. Optreden was hij volgens mij al even mee gestopt. Heerlijk dat eerste album van hem!
Een van mijn eerste muzikale herinnering is dat meat loaf op de platenspeler lag bij mijn ouders thuis. Samen met de smurfenhouse toch de basis gelegd voor mijn liefde voor muziek .
Sneu nieuws! Meat Loaf is toch wel een muzikale held. Dubbel cd best of van hem veel gedraaid. Altijd beetje in de hoek gezeten van guilty pleasure maar heeft toch erg veel sterke rock epossen op zijn naam staan.
Het aantal trouwceremonies waar ‘enjoy the silence’ wordt gedraaid wil je ook niet weten. Je belooft net elkaar eeuwig trouw te blijven en vervolgens komt deze tekst voorbij:
Het aantal trouwceremonies waar ‘enjoy the silence’ wordt gedraaid wil je ook niet weten. Je belooft net elkaar eeuwig trouw te blijven en vervolgens komt deze tekst voorbij:
Gary Brooker, zanger en pianist van de Britse band Procol Harum, is op 76-jarige leeftijd overleden. De artiest is vooral bekend van zijn hit A Whiter Shade of Pale.