Metallica

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
Volgende week aankondiging EU tour 2023 of maar een losse Download UK?
meteen 7 november maar in de gaten houden
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.454
Denk wel dat ze Download gaan doen, maar het ook enkel daarbij houden. Voorgevoel. Zowat zoals Roskilde in 2013 (?).
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Denk wel dat ze Download gaan doen, maar het ook enkel daarbij houden. Voorgevoel. Zowat zoals Roskilde in 2013 (?).
Ik had ook al zo'n vermoeden. Download is kapitaalkrachtig en heeft al eerder zulke stunts uitgehaald. Voor een 20e editie zie ik ze wel genoeg neertellen om van Metallica een exclusive te maken.

Komt nog bij dat ze op RaR/RiP na alle Europese usual suspects al in 2022 aangedaan hebben. En dat RaR dan op donderdag een poster lost met twee uitgevlakte headliners, doet me denken dat het langer dan enkele dagen zal duren vooraleer die ontbrekende headliners bekend zijn.
 

Loek123

Headliner
7 nov 2019
5.115
7.278
Ben er ook bang voor dat Metallica gewoon een Download exclusive zal worden.
Zou het anders ook erg vreemd vinden dat Novarock ze 2 jaar achter elkaar misloopt als ze wel touren door europa.

Al zie ik het ook wel gebeuren dat die nog Rock am Ring en Rock im park doen het weekend erna en dan naar huis gaan
 

DennisvdBr

Droomheadliner
Sfeerbeheer
19 nov 2012
21.010
6.054
Zou een enorme tegenvaller zijn, als Metallica alleen maar naar Europa komt om in UK twee avonden Download Festival te staan...

(Gun ze Graspop ook wel eens... volgens mij wacht men daar al lang op Metallica. Als er in de Benelux toch 1 festival is waar ze zouden moeten staan, hebben ze daar nog nooit gestaan? Belachelijk eigenlijk!)
 

T. Roses

Dagopener
8 dec 2016
738
443
Op 27 en 29 april 2023 brengt Metallica de M72 World Tour naar de Johan Cruijff ArenA! Tijdens deze speciale tour geeft de band twee optredens per stad die ze aandoen; een no repeat weekend, met op elke avond verschillende setlists en support acts. De kaartverkoop van tweedagenkaarten start vrijdag 2 december om 9.00 uur. MOJO Weekly abonnees kunnen in een presale al eerder kaarten kopen. Meer info via mojo.nl/metallica

Metallica werd opgericht in 1981, waarna ze uitgroeien tot één van de meest invloedrijke en succesvolle rockbands uit de geschiedenis. Ze verkochten miljoenen albums, traden voor miljoenen fans op en werden geroemd met vele prijzen en onderscheidingen. Ook live weten ze hoge ogen te gooien met een recht voor zijn raap show vol met agressieve drums en ronkende riffs. De M72 World Tour brengt een gedurfd in-the-round podiumontwerp met de befaamde Metallica Snake Pit bij het centrale podium. Kortom: don’t miss out on this one!
 

jimmywe

Headliner
21 feb 2014
5.150
5.454
Tof, probeer de 29ste in Amsterdam te gaan. België lijkt me pas een festival in 2024 te worden.
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
60
58
Begrijp ik t nou goed dat Metallica en/of de organisator er vanuit gaan dat de meeste mensen geld genoeg en dit er ook voor over hebben om meteen maar 2 kaarten voor beide dagen te kopen?

Ik wil ze echt wel zien, vind het idee van unieke concerten gaaf, maar 1 dag vind ik wel zat.

Er komen ook losse kaarten in de verkoop, in januari 2023, maar ze geven nu aan dat dit beperkt zal zijn.

Hoe realistisch is het te denken dat ze al die dubbele kaarten ook echt uitverkopen? Metallica gaat meestal hard, maar vorig jaar waren ze nog in Europa....
 

Joslittel

Headliner
17 feb 2016
9.130
10.395
Begrijp ik t nou goed dat Metallica en/of de organisator er vanuit gaan dat de meeste mensen geld genoeg en dit er ook voor over hebben om meteen maar 2 kaarten voor beide dagen te kopen?

Ik wil ze echt wel zien, vind het idee van unieke concerten gaaf, maar 1 dag vind ik wel zat.

Er komen ook losse kaarten in de verkoop, in januari 2023, maar ze geven nu aan dat dit beperkt zal zijn.

Hoe realistisch is het te denken dat ze al die dubbele kaarten ook echt uitverkopen? Metallica gaat meestal hard, maar vorig jaar waren ze nog in Europa....
Ja dat vraag ik me dus ook af. Dure periode, veel festivals gaan in de verkoop. Iedereen heeft ze dit jaar al kunnen zien. Ik verwacht dus echt niet dat dit zomaar is uitverkocht.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken