ES Mad Cool 2020 - Nieuws en Geruchten

Jack1617899544

Gouden Tip
30 sep 2014
333
1
Degene achter de nieuwste teaser werkt bij mij voor All Things Loud en liet weten dat het FINNEAS is. De broer van Billie Eilish dus.

Bij deze alvast + FINNEAS
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.294
6.488
Degene achter de nieuwste teaser werkt bij mij voor All Things Loud en liet weten dat het FINNEAS is. De broer van Billie Eilish dus.

Bij deze alvast + FINNEAS

Die gaat dus solo optreden los van Billie eilish? Een package deal als het ware?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
Degene achter de nieuwste teaser werkt bij mij voor All Things Loud en liet weten dat het FINNEAS is. De broer van Billie Eilish dus.

Bij deze alvast + FINNEAS

Klopt inderdaad! Mooie naam hoor.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Jack wrote:
Degene achter de nieuwste teaser werkt bij mij voor All Things Loud en liet weten dat het FINNEAS is. De broer van Billie Eilish dus.

Bij deze alvast + FINNEAS

Klopt inderdaad! Mooie naam hoor.
Op basis van? Is toch een ordinaire package deal?
 

tom93

Dagopener
24 apr 2019
605
259
tom93 wrote:

Jack wrote:
Degene achter de nieuwste teaser werkt bij mij voor All Things Loud en liet weten dat het FINNEAS is. De broer van Billie Eilish dus.

Bij deze alvast + FINNEAS


Klopt inderdaad! Mooie naam hoor.

Op basis van? Is toch een ordinaire package deal?

Op basis van z'n muziek die ik erg kan waarderen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Indiaantje89 wrote:

tom93 wrote:

Jack wrote:
Degene achter de nieuwste teaser werkt bij mij voor All Things Loud en liet weten dat het FINNEAS is. De broer van Billie Eilish dus.

Bij deze alvast + FINNEAS


Klopt inderdaad! Mooie naam hoor.


Op basis van? Is toch een ordinaire package deal?

Op basis van z’n muziek die ik erg kan waarderen.
Aha hij heeft ook eigen nummer zie ik nu, dacht dat hij enkel producer was. Klinkt niet echt spannend.
 

Paddy

Headliner
16 dec 2014
6.160
4.284
https://twitter.com/deftones/status/1192035815766970368?s=21
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Jamie Cullum erbij

Overzicht:
Alt-J
Billie Eilish
Deftones
Finneas
Foals
Jamie Cullum
Nothing But Thieves
Pale Waves
Pixies
Richard Hawley
Taylor Swift
Tove Lo
Twenty One Pilots
Wolf Alice

Gewoon redelijk ok affiche hoor.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Jamie Cullum wel een lachen naam weer. Wordt inderdaad zo te zien weer een mooi programma.
Quote nu: "An English rock legend. He never stopped evolving throughout his three main music phases".
Mijn eerste reactie is dan Liam Gallagher. Ik zie echter ook mensen reageren met Damon Albarn (zou ik toejuichen als die solo gaat touren) en Thom Yorke.
Ben benieuwd. Verwacht wel een van deze drie in ieder geval. Andere reacties zijn nog Jarvis Cocker en Paul McCartney.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.826
1.739
Onder andere er bij de afgelopen week: Paul Weller, Yungblud, Refused en Cage the Elephant
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Het is geen onaardig affiche, maar heb hier toch ook iets minder een wow gevoel bij dan andere jaren. Ik zou me er prima vermaken hoor, maar heb niet het idee dat ik hiervoor naar Spanje moet.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.826
1.739
Het is geen onaardig affiche, maar heb hier toch ook iets minder een wow gevoel bij dan andere jaren. Ik zou me er prima vermaken hoor, maar heb niet het idee dat ik hiervoor naar Spanje moet.

Ik heb hetzelfde. Denk ook dat de twee edities dat ik ben geweest (2017 en 2018) moeilijk zijn te overtreffen qua namen. Toch blijf ik dit festival wel volgen, aangezien ik nog het idee heb dat ze met best wel hele grote namen gaan komen.
 

Kereltje

Subheadliner
26 mrt 2013
4.399
627
Het is geen onaardig affiche, maar heb hier toch ook iets minder een wow gevoel bij dan andere jaren. Ik zou me er prima vermaken hoor, maar heb niet het idee dat ik hiervoor naar Spanje moet.

De marketingstrategie maakt het er ook niet beter op. Al een hele week losse aankondigingen van namen die niet bijzonder veel indruk maken. Die kan je beter Werchtergewijs in een pakket van 8-10 namen lossen.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.826
1.739
Vandaag Major Lazer, Diplo, Modeselektor en Tycho in een pakkatje. Dat zijn wel leuke elektronische namen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
En stiekem maken ze even Anderson .Paak, Faith No More en Four Tet bekend. Die hebben gewoon tig headliners op hun affiche staan.

 

jarne

Support act
14 feb 2013
954
284
Nog even zo veel mogelijk namen bekend maken om internationale festivalgangers over de streep te trekken voor Werchter eraan begint. Of kijken festivals niet zo naar andere festivals?

 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken