Lowlands 2026

Niet heel gek. Is inmiddels alweer bijna 15 jaar sinds Black Keys iets relevants heeft uitgebracht. In de tussentijd heeft TWOD toch 3 hele toffe albums uitgebracht
Oké, dan ben ik de uitzondering die eigenlijk alle albums van de Keys wel aantrekkelijk en fris vindt...

Die stond ook ooit als openingsact in de Bravo toch?

Roxxy Dekker kan denk ik makkelijk geboekt worden door Lowlands. Als een Donnie, Goldband of Maan kan, dan kan Roxxy Dekker ook. En dat is helemaal prima. Als er maar genoeg anders moois op de line-up staat. Is toch ook wel de kracht van LL. Dat je van moeilijke acts naar een makkelijke act kan en van beide kan genieten op het festival.

Die stond ook ooit als openingsact in de Bravo toch?

Roxxy Dekker kan denk ik makkelijk geboekt worden door Lowlands. Als een Donnie, Goldband of Maan kan, dan kan Roxxy Dekker ook. En dat is helemaal prima. Als er maar genoeg anders moois op de line-up staat. Is toch ook wel de kracht van LL. Dat je van moeilijke acts naar een makkelijke act kan en van beide kan genieten op het festival.
Geen idee ik ben hem eens tegen gekomen als zo'n mysterie acts ofzo

En je hebt prima gelijk alles kan hoor en voor ieder wat wilt en er is markt voor denk ik dan maar.

Zolang het maar lekker divers blijft en niet te veel een Gen Z feestje wordt (wat ik soms wel het idee heb)

Oei. Ik wil Charli graag zien. Maar dat zou bijna gegarandeerd ten koste gaan van Tyler vrees ik, en die wil ik toch wel iets liever zien.

Verder graag Kneecap en Kettama, dank x

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Niet verwacht dat Charli nog een kanshebber zou zijn voor de naam bovenaan de poster. Van mij hoeft het niet zo, maar het zal natuurlijk enorm veel kaarten verkopen.
Verwacht alleen niet Tyler én Charli als headliners, lijkt me een dure grap om beide te boeken.

Verder zie ik Skepta wel groot op sommige posters staan nu voor de festivals eind augustus. Zou ik toejuichen als ie weer eens langs zou komen!

Van alle headliner mogelijkheden hoop ik wel het meest op Charli, aangezien ik Tyler en Lorde al gezien heb. Tegelijkertijd vind ik haar wel met afstand het minst realistisch. Dat ze R&L doet kan ook een eenmalig iets zijn, zodat ze wel nog steeds een rustige zomer heeft.

Users who are viewing this thread