Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Niet heel gek. Is inmiddels alweer bijna 15 jaar sinds Black Keys iets relevants heeft uitgebracht. In de tussentijd heeft TWOD toch 3 hele toffe albums uitgebracht
Roxy Dekker zal vast op Lowlands kunnen verschijnen, maar niet als headliner toch? Ze staat ook op Pinkpop, niet als headliner. Zou toch raar zijn om ze dan bij Lowlands wel als headliner te afficheren.
Roxy Dekker zal vast op Lowlands kunnen verschijnen, maar niet als headliner toch? Ze staat ook op Pinkpop, niet als headliner. Zou toch raar zijn om ze dan bij Lowlands wel als headliner te afficheren.
Haha ik had er nog nooit van gehoord totdat ik laatst een half uur in de rij van de AFAS moest staan voor Kneecap en de 3 jongens voor ons een half uur voor niks in die rij hadden gestaan omdat ze naar de Ziggo moesten voor Zara.
Maar Roxy Dekker is schijnbaar heel groot onder de jonge generatie. Ik vind het echt bedroevend slecht dat nummer met Ronnie Flex zie je ook heel veel op Xite