Lowlands 2026

Trekt een halfvolle Alpha. Wat voor deel van het LL publiek zou TWOD nou nog trekken of ook interesse voor wekken bij potentiele ticketkopers
TWOD kan echt prima en makkelijk op Lowlands. Acts als The Smile en the National kunnen toch ook gewoon? TWOD is zelfs nog iets toegankelijker.

Vraag is wel op welke plek. Bravo headliner zou echt geweldig zijn.

TWOD als sub in de Alpha kan prima (zoals in 2018) .
Jaa vind ik ook prima, mijn meest favoriete TWOD optreden was dat. Heerlijk stil en geïnteresseerd publiek toen in de Alpha.

Denk dat dat nu wel iets anders is. Vandaar dat ik ze liever in de Bravo zie.

• Leuk
Waarderingen: sjoeske
Ik weet niet precies waarom maar ik vind twod toch wat frisser dan The Black Keys.

Kruahgbin werkte afgelopen ook goed, best een beetje vergelijkbaar denk ik
Laatste album van TWOD is wel alweer 3 jaar oud. Maar volgens mij zijn ze de studio weer ingedoken en komt er volgend jaar nieuwe muziek uit van TWOD.

De live performances van TWOD en the Black Keys zijn ook een wereld van verschil. Wat vond ik the Black Keys matig zeg in 2023.

Ik weet niet precies waarom maar ik vind twod toch wat frisser dan The Black Keys.

Kruahgbin werkte afgelopen ook goed, best een beetje vergelijkbaar denk ik
Niet heel gek. Is inmiddels alweer bijna 15 jaar sinds Black Keys iets relevants heeft uitgebracht. In de tussentijd heeft TWOD toch 3 hele toffe albums uitgebracht

Roxy Dekker zal vast op Lowlands kunnen verschijnen, maar niet als headliner toch? Ze staat ook op Pinkpop, niet als headliner. Zou toch raar zijn om ze dan bij Lowlands wel als headliner te afficheren.
Lijkt mij ook heel sterk. Openingsact op zaterdag of zondag bij de Alpha, hebben ze gelijk vroeg volk op het terrein

Roxy Dekker en de Bankzitters zou toch wel een nieuw dieptepunt zijn als dat headliners zijn.

Ja op die Coca Cola stage van de sponsor. Niet geboekt door Lowlands zelf!
Ja klopt net als "rapper" Donnie

Maar Roxy Dekker is schijnbaar heel groot onder de jonge generatie. Ik vind het echt bedroevend slecht dat nummer met Ronnie Flex zie je ook heel veel op Xite :(

Users who are viewing this thread