Lowlands 2026

Wanneer kunnen we de eerste namen verwachten? Kaart verkoop begin februari dus nog een kleine 2 maanden....ik wil namen :P

Met potlood: Tyler, Black Keys, Deftones, Turnstile, Amyl, Interpol, Idles, Wunderhorse...
Te veel rock, I know.
Dijon dan.
Moby lijkt me niet des Lowlands.
O ja, het Noord-Nederlands Orkest. ;-)

• Leuk
Waarderingen: koekebakker
Met potlood: Tyler, Black Keys, Deftones, Turnstile, Amyl, Interpol, Idles, Wunderhorse...
Te veel rock, I know.
Dijon dan.
Idles durf ik wel uit te gummen ;)
Daar was het vorige keer erg rustig en zullen ze nu wel laten lopen (zou ook snel op herhaling zijn).

• Leuk
Waarderingen: peter Molenaar
Te veel rock, I know.
Dijon dan.
Stel je voor Black Keys of Deftones zouden komen, is dat dan headliner materiaal of net daaronder?

• Leuk
Waarderingen: CVS
Zou Lowlands écht graag een Black Keys of Deftones willen hebben? Eigenlijk lijken de Black Keys me inmiddels te gezapig, Deftones is qua doelgroepen misschien nog wel interessant.

• Leuk
Waarderingen: Timmetje
Met El Camino na Brothers was het onbetwist een headliner destijds. IIk weet niet zo goed meer wat ik er van vond eigenlijk, toen als headliner. Ik weet nog dat ze zo'n discobal naar beneden toverde, maar meer herinnering heb ik eigenlijk niet van dat optreden. Zegt ook genoeg denk ik. Als ik terugkijk na die timetable, kan ik van die dag alleen maar Ed Sheeran herinneren haha.

Maar nu inderdaad niet meer sub. In ieder geval voor Lowlands.

De enige naam die ik kan bedenken die voor 99 procent vrij zeker is amyl and the sniffers alpha, de rest hmmm kan alle kanten op, zou bodycount ft ice-t (caberetvert) een goeie boeking vinden

Zou Lowlands écht graag een Black Keys of Deftones willen hebben? Eigenlijk lijken de Black Keys me inmiddels te gezapig, Deftones is qua doelgroepen misschien nog wel interessant.

Black Keys is allang uitgeblust, die hoeven van mij niet te komen. Deftones daarentegen is echt heel populair onder Gen Z, en heeft daarnaast ook nog een oudere fanbase. Ook een nieuw album op zak en op BKS werkte het heel goed. Lijkt mij echt een geweldige Bravo afsluiter!

Black Keys stonden afgelopen jaar toch op Bospop? Lijkt me dat LL die echt niet meer wilt hebben.

The War on Drugs lijkt me best een kanshebber daarentegen.

Users who are viewing this thread