Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Met potlood: Tyler, Black Keys, Deftones, Turnstile, Amyl, Interpol, Idles, Wunderhorse...
Te veel rock, I know.
Dijon dan.
Moby lijkt me niet des Lowlands.
O ja, het Noord-Nederlands Orkest. ;-)
Met potlood: Tyler, Black Keys, Deftones, Turnstile, Amyl, Interpol, Idles, Wunderhorse...
Te veel rock, I know.
Dijon dan.
Te veel rock, I know.
Dijon dan.
Te veel rock, I know.
Dijon dan.
Zou Lowlands écht graag een Black Keys of Deftones willen hebben? Eigenlijk lijken de Black Keys me inmiddels te gezapig, Deftones is qua doelgroepen misschien nog wel interessant.
Met El Camino na Brothers was het onbetwist een headliner destijds. IIk weet niet zo goed meer wat ik er van vond eigenlijk, toen als headliner. Ik weet nog dat ze zo'n discobal naar beneden toverde, maar meer herinnering heb ik eigenlijk niet van dat optreden. Zegt ook genoeg denk ik. Als ik terugkijk na die timetable, kan ik van die dag alleen maar Ed Sheeran herinneren haha.
Maar nu inderdaad niet meer sub. In ieder geval voor Lowlands.
Graag meer duistere space techno in de nachten. Op zijn minst iedere dag de laatste set. Bss was echt een aanfluiting van een set, zal me wel voor altijd bij blijven dat dan weer wel
De enige naam die ik kan bedenken die voor 99 procent vrij zeker is amyl and the sniffers alpha, de rest hmmm kan alle kanten op, zou bodycount ft ice-t (caberetvert) een goeie boeking vinden
Zou Lowlands écht graag een Black Keys of Deftones willen hebben? Eigenlijk lijken de Black Keys me inmiddels te gezapig, Deftones is qua doelgroepen misschien nog wel interessant.
Black Keys is allang uitgeblust, die hoeven van mij niet te komen. Deftones daarentegen is echt heel populair onder Gen Z, en heeft daarnaast ook nog een oudere fanbase. Ook een nieuw album op zak en op BKS werkte het heel goed. Lijkt mij echt een geweldige Bravo afsluiter!