Lowlands 2026

Ook een week voor Lowlands: boomtown festival in de UK ~> Kneecap, Four tet, Floating Points, Sampha the Great, Antony Szmierek. Typische LL acts/dj’s
Zit genoeg leuks tussen. 9x9 AV set mag ook wel langskomen op de zondag-beukslot!

Ik ben eigenlijk wel benieuwd of Lowlands een iets meer hiphop/r&b-geörienteerde line-up durft te bouwen dit jaar. Dat kan je met de artiesten op APE en de Scandinavische festivals echt body geven. Wie weet nodigt het zelfs uit tot een iets diverser publiek.

Oscar and the Wolf staat ook weer op festivals. Zojuist aangekondigd 7 augustus op een Belgisch festival. Laatste passage was 2022. DTRH is nog wel een stuk langer geleden. BKS en PP te recent. Denk dat de kans bestaat dat hij LL of DTRH aan doet dit jaar.

Oscar and the Wolf staat ook weer op festivals. Zojuist aangekondigd 7 augustus op een Belgisch festival. Laatste passage was 2022. DTRH is nog wel een stuk langer geleden. BKS en PP te recent. Denk dat de kans bestaat dat hij LL of DTRH aan doet dit jaar.
Liever niet.

Sowieso de hele zomer is echt loaded. Zowel de grote vissen, als de mid en undercard is voor mij echt smullen.
Jup. Als je ziet wie er allemaal tourt rond augustus zou je zeggen dat het haast onmogelijk is om een suffe lineup te presenteren

Hierbij: Oscar and the Wolf is zo’n identiteitsloze, corporate, net-niet poprock act niet passend bij LL

Edit; niet te vergeten, ook jankerig
Stonden toch niet zo heel lang geleden nog in de Alpha? Het kan je smaak niet zijn, maar op LL kan het prima.

Juist de charme van het festival toch, dat je in de Alpha naar OATW kan en erna naar een moeilijke of harde act in de x-ray.

Laatst bewerkt:
Tyler the creator
Lorde
The XX
Kneecap
Turnstile
Little Simz
Blood Orange

Zullen dit een beetje de grote namen zijn voor lowlands zijn als ik de flyers van de andere festivals bekijk?

1763109594622.png

Al deze extra inkomsten voor Mojo om vervolgens Froukje & S10 als headliners te boeken.

Users who are viewing this thread