Lowlands 2026

Lijkt mij voor Lowlands wel de drie meest waarschijnlijke internationale headliners (Zelf zou ik Radiohead ook nog heel vet vinden, maar zie dat niet zo snel gebeuren).
Colin Greenwood tourt met Nick Cave komende zomer, daarom is een Radiohead tour (denk ik) uitgesloten.

Verwachten we grote veranderingen komende editie mbt de nieuwe directeur? Terrein die echt eens een vernieuwing krijgt? Nieuwe stage? Of don't change a winning formula? :)

Verwachten we grote veranderingen komende editie mbt de nieuwe directeur? Terrein die echt eens een vernieuwing krijgt? Nieuwe stage? Of don't change a winning formula? :)
Maar wat voor echte verandering zou je willen? Ik vind eigenlijk dat er de afgelopen jaren nog best wat wordt aangepast. Van mij hoeven er geen tenten verhuisd te worden zegmaar.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Maar wat voor echte verandering zou je willen? Ik vind eigenlijk dat er de afgelopen jaren nog best wat wordt aangepast. Van mij hoeven er geen tenten verhuisd te worden zegmaar.

De Adonis mag wel weg voor iets nieuws. Iets als de Desperado terug zou ook lekker zijn.

Voor de rest is het toch wel oké met elke keer kleine veranderingen.

Vond qua terrein die wijnbar wel echt een fijne toevoeging en zag er ook nog is mooi uit, dus dat mag blijven bestaan.

Voor de rest blijft het wmb een heerlijk terrein waar veel te ontdekken valt, dus ik hoop vooral dat de ruimte voor wetenschap, maatschappelijke zaken, cultuur blijft bestaan of nog verder uitgebreid wordt. Toiletten waren ook Ok geregeld dit jaar. Daarnaast mogen ze de line-ups van de afgelopen twee jaar ook gewoon zo door blijven zetten.

Eigenlijk blijft voor mij het enige minpunt van heel het festival, de nacht en bijbehorende drukte. Plus dat ook de alternatievere plekken in de nacht gewoon niet lekker werden ingevuld voor mij, mede door de DJ's. Gooi er een avond in de Heineken in waar een 3voor12 of Kink DJ (zoals op camping B van PP), draait en ik heb weer een extra plek om snachts ook door te feesten. Ohja en verzin iets om de drukte in de Bravo tegen te gaan tussen 00:00 en 04:00.

• Leuk
Waarderingen: cloud nine en CVS
Een openluchtpodium, dat zou ik heel graag willen zien.
Bedoel je dan een nieuw klein openlucht podiuem ergens? want ik vind het juist heel prettig dat Lowlands over het algemeen tenten heeft. Komt de sfeer vaak ten goede vind ik.

Bedoel je dan een nieuw klein openlucht podiuem ergens? want ik vind het juist heel prettig dat Lowlands over het algemeen tenten heeft. Komt de sfeer vaak ten goede vind ik.
Zoals Indiaan zegt ja, de Charlie was top vroeger. Met het zonnetje op je bakkes is een optreden toch ook wel een stuk fijner. Misschien een hottake hoor, maar de Alpha vind ik eigenlijk ook maar mislukt. Het is een prachtige constructie en ik als engineer kan daar wel van genieten hoor, maar als je niet onder de tent staat, is het gelijk een stuk minder sfeer - en dat is al op de helft van het veld.

De Hacienda zoals hij bij DTRH is, is ook een stuk fijner en veel sfeervoller. Of een soort constructie bedenken wat je een doek kan spannen wanneer er regen wordt verwacht.

• Leuk
Waarderingen: alle namen zijn bezet
Zoals Indiaan zegt ja, de Charlie was top vroeger. Met het zonnetje op je bakkes is een optreden toch ook wel een stuk fijner. Misschien een hottake hoor, maar de Alpha vind ik eigenlijk ook maar mislukt. Het is een prachtige constructie en ik als engineer kan daar wel van genieten hoor, maar als je niet onder de tent staat, is het gelijk een stuk minder sfeer - en dat is al op de helft van het veld.
Tja, ik vind 'm wel fijn als ik op de heuvel zit. Zie je toch nog het podium, had je bij de oude Alpha totaaaal niet

Tja, ik vind 'm wel fijn als ik op de heuvel zit. Zie je toch nog het podium, had je bij de oude Alpha totaaaal niet
Als je op de heuvel zit dan is de band niet spannend genoeg ;).

Ik vond de oude Alpha ook veel meer sfeer hebben, lekker zo dat stampen op die houte platen. Weer iemand die op het dak klom, vermaak alom.

• Leuk
  • 100
Waarderingen: elo en visdave34
Als je op de heuvel zit dan is de band niet spannend genoeg ;).

Ik vond de oude Alpha ook veel meer sfeer hebben, lekker zo dat stampen op die houte platen. Weer iemand die op het dak klom, vermaak alom.
Hahah dat klopt. Maar het aantal acts dat mij ECHT boeien op de Alpha valt ook reuze mee ;)

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Is hier ook stukken minder geworden hoor. DUs dat zal er zeker mee te maken hebben. + Het is een pokkeind weg
Ja dat eind lopen is voor mij ook wel een dingetje. Bij twijfel tussen twee gelijkwaardige acts, kies ik nagenoeg altijd voor de act die niet in de Alpha staat.

Qua sfeer zijn alle andere tenten beter, sowieso.

Users who are viewing this thread