Lowlands 2026

Ik zou voor the XX - FatM - Gorillaz tekenen, zou voor mij het eerste jaar zijn dat ik 3x naar een headliner ga kijken.
Maar het 2010 gehalte is misschien wel erg groot als ik naar die drie namen kijk. Niet heel verfrissend.
Gaan al een tijdje mee natuurlijk, maar wel verfrissend in die zin dat ze nog altijd relevante albums uitbrengen of net terug zijn na een pauze.

• Leuk
Waarderingen: CVS
Zou the XX niet iets zijn wat ze aan dtrh of BKS geven? Aangezien wij Jamie dit jaar al als headliner hebben gehad.

Ik zet zelf m’n geld op: Tyler, the creator - Gorillaz - Lorde, met dan die laatste nog een dance afsluiter zoals Paul kalkbrenner of chemical brothers erbij.
Dan heb je een mooie mix van hip-hop, pop en indie rock, en dan ook nog eens een mix van nostalgische acts met hippere moderne acts
Alleen is the XX toch juist nog een stapje hoger en, mits nieuw album, de act die je komende zomer wil hebben? Lijkt me juist een act die ze niet laten schieten, aangezien die ook uitstekend bij Lowlands past.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske en Archie
the XX leeft voor mijn gevoel vele malen minder dan die andere artiesten. En met Jamie dit jaar helemaal

the XX leeft voor mijn gevoel vele malen minder dan die andere artiesten. En met Jamie dit jaar helemaal
Bij mijn groep leeft het juist weer. Ook aangewakkerd door Jamie zelf (die dan weer geen enkele plaat van the xx heeft opgezet tijdens lowlands).

Ik verwacht ze ook wel. Is een headliner en niet te groot voor LL. De vorige keer toen ik ze op LL zag waren ze echt enorm goed.

Forum en alle andere aankondigen lezend

Tyler, the XX en gorillaz de 3 meest waarschijnlijke headliners?
Lijkt mij voor Lowlands wel de drie meest waarschijnlijke internationale headliners (Zelf zou ik Radiohead ook nog heel vet vinden, maar zie dat niet zo snel gebeuren).

Tyler hoeft van mij niet te komen. Niet mijn hip hop zeg maar, heb er weinig mee.

Denk trouwens dat FATM wel een zekerheidje is na de eerdere afzegging.

Wat is wel jouw hiphop?
Ghostface Killah vind ik prima, ASAP Rocky vind ik ook dikke prima en voor de rest vooral oud spul wat ik hier maar niet zal noemen :)

Owh ja Burna Boy kan ik ook wel waarderen hoor.

Ken niet alle namen van al die sub soorten hip hop maar vooral met de wat hardere beats zeg maar.

• Leuk
Waarderingen: Novis95
Tyler the Creator op maandag 25 augustus in Milaan voor Fiera Milano Live

Correctie: Dinsdag 25

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Maninblue34
Tja Tyler is dan toch wel de must have name voor LL deze zomer. Zou nu wel enorme teleurstelling zijn als het niet lukt...

Users who are viewing this thread