Lowlands 2026

Hoeveel ik ook hou van bijna alle vormen van Hip-Hop blijft Tyler the Creator me toch echt gewoon helemaal niks doen. Weet niet wat het is, maar er zit zo weinig gevoel in ofzo.
Tyler is een van de hiphop artiesten wie juist heel veel gevoel in zijn muziek stopt. Alles wat hij doet ademt zijn passie voor muziek.
Type KRS-One, denk dat die nog echt wel genoeg mensen zou trekken.
Boomer

Hoeveel ik ook hou van bijna alle vormen van Hip-Hop blijft Tyler the Creator me toch echt gewoon helemaal niks doen. Weet niet wat het is, maar er zit zo weinig gevoel in ofzo. Maar als hij headliner zou worden ga ik het nog maar een keer een kans geven. Ik zou een leuke en relatief goedkope booking voor Lowlands vinden om een echte oude gediende langs te laten komen. Type KRS-One, denk dat die nog echt wel genoeg mensen zou trekken.
Probeer Rusty eens, van Tyler. Dat ligt meer in je straatje denk ik. Sowieso Wolf is voor mij de leukste plaat omdat het wat meer hiphop is dan wat hij verder heeft uitgebracht.

Tyler is een van de hiphop artiesten wie juist heel veel gevoel in zijn muziek stopt. Alles wat hij doet ademt zijn passie voor muziek.
Dat is ook vooral een mening hé :) Ik ben ook geen fan van hem. Niet dat het slecht is maar te poppie te weinig rauw ofz hoe je zoiets ook benoemd :)

Vraag mij af wat Limp Bizkit doet. Had ze wel leuk gevonden op LL

Die afspeellijst van Oya verklapt al wel wat? Weet niet of ze dit altijd doen hoor, maar daar staat oa The Cure, Tame Impala, Lola Young, Sigrid, Beach Bunny, Deftones, Earl Sweatshirt, Alex G, Blood Orange, Mac DeMarco, Franc Moody, Sprints, Iron & Wine.

Allemaal heel plausibel, dus lijkt erop dat die snel officieel gaan worden aangekondigd?
Lola Young is toch niet meer mogelijk gezien ze voor onbepaalde tijd al haar concerten en engagementen heeft afgezegd. Concert in mei 2026 van haar in de Roma in Antwerpen was gecanceld.

Dit gaat over een schikking in een rechtszaak toch? Niet een prijsplaatje voor een optreden. No way dat Tyler miljoenen krijgt voor een festival optreden in Europa haha.
Ik denk het ook niet, maar het zou een garantie headliner zijn! Zijn shows zijn bizar. Mensen die er aan twijfelen zullen dat niet meer doen wanneer ze hem op het podium zien staan.. Maar eerst ff afwachten.. een man mag hopen 🤣

Ik zie ook een Nuxx thirty tour van Underworld zich aftekenen, kom maar naar de Alpha (of eigenlijk liever Bravo begin vd nacht)

Ik zie ook een Nuxx thirty tour van Underworld zich aftekenen, kom maar naar de Alpha (of eigenlijk liever Bravo begin vd nacht)
Bravo zou qua setting zeker vetter zijn, maar gezien hoe druk het vorig jaar op de Hotot was op DTRH bij Underworld lijkt me dat helaas niet verantwoord.

Die vorige ZiggoDome show was best vet. Als je fan bent van Hip Hop moet je ze eigenlijk wel een keer gezien hebben.
Ja dat is ook mijn gevoel erbij. Lijkt me heel tof. Eens kijken of iemand uit onze vaste groep er ook meer dan 100 euro voor over heeft (dat wordt nog de lastigste…..)

Users who are viewing this thread