Lowlands 2025

Jammer genoeg, maar half uurtje Squid vanwege Vampire Weekend, maar hoe kan zo een act voor mensen een plek zijn om even lekker te gaan lullen.
Muziek is intens en ingrijpend, maar voelt voor velen als een theekransje?

Smaken verschillen?

Jammer genoeg, maar half uurtje Squid vanwege Vampire Weekend, maar hoe kan zo een act voor mensen een plek zijn om even lekker te gaan lullen.
Muziek is intens en ingrijpend, maar voelt voor velen als een theekransje?

Smaken verschillen?
Één persoon in een vriendengroep wilt gaan, de rest heeft geen eigen instelling om dan maar wat anders te doen en/of zijn te codependent, en die vriend die er wel voor gaat durft dan niet tegen zijn vrienden te zeggen dat ze hun kop moeten houden of beter elders naar toe kunnen gaan.

Mkgee zegt pukkelpop vandaag af ivm reisproblemen, ga er van uit dat hij er morgen wel is, hij was namelijk al in Europa

Tsja. Wat ik ook beetje slecht trek is allemaal lullen over CEO's en bedrijven en dergelijke. Maar ik ben heel benieuwd wat hij zelf vraagt voor dit uurtje Alpha. Hij scoort een beetje makkelijk ja. Maar daar zijn wel meer artiesten tegenwoordig op te betrappen.

Maar net ook een rap dat licht door het lichaam gaat, iets wat feitelijk niet klopt. En zo zitten er continu hele rare teksten in zijn muziek wat nergens over gaat.

Mja het slaat aan blijkbaar. Achja
Dit is wel erg makkelijk geconcludeerd maar goed

Dit is wel erg makkelijk geconcludeerd maar goed
Hoezo is dat makkelijk geconcludeerd? Heb heel zijn set bekeken en daar uit mijn mening gegeven. Zo'n helikopterpiloot ook... beetje kinderachtige teksten vind ik het persoonlijk. Maar goed ieder zijn ding. Ik vond het niks.

Montel Fish inderdaad positief verrast, vond het op singel soms al lekker klikken maar dit was ook lekker donker. Nu hup naar Vampire Weekend.

• Leuk
Waarderingen: davadude en 688976798
Hoezo is dat makkelijk geconcludeerd? Heb heel zijn set bekeken en daar uit mijn mening gegeven. Zo'n helikopterpiloot ook... beetje kinderachtige teksten vind ik het persoonlijk. Maar goed ieder zijn ding. Ik vond het niks.

Montel Fish inderdaad positief verrast, vond het op singel soms al lekker klikken maar dit was ook lekker donker. Nu hup naar Vampire Weekend.
Wel vet dat 3voor12 veel toffe dingen (live) mag uitzenden. Gister al genoten van Deadletter, Bambie Thug en QOTSA, vandaag Sylvie, Vampire Weekend, RAYE, FKA Twigs. En voor morgen sowieso al Black Country, New Road, Fontaines DC en Jamie XX

• Leuk
Waarderingen: Mimi
Waar heb je dit gelezen?
My Baby 🫣🫣🫣Yes here we come.😬😬😬😬 Wat een blamage. Sorry wordt wel een beetje moedeloos van al die afzegingen . Het lijkt wel een hype te worden. Ben bang dat dit toch echt mijn laatste jaar is .
Kom niet voor al die invullingen .
En nog een ding X Ray moet echt beter
Het is af en toe band onwaardig qua geluid. Echt slecht en hard . Er is niks van te verstaan. en de massa die er bij wil zijn maar niet kan . Doe hier wat aan.👊

• Leuk
Waarderingen: Flynn
Weval, Sef, Squid en bby allemaal serieus heel goed. Kan nog geen top 3 maken maar wow, kwaliteit!

Broodje Chorizo bij dat nieuwe eettentje met grill op een oud vissersbootje zal ook wel in die top 3 komen gok ik.

• Winning
Waarderingen: StevieU2
Het is Sef heel erg gegund en bijna het gevoel dat ik iets anders heb gezien dan anderen n.a.v. eerdere comments. Maar goed, smaken verschillen. Vind hem live altijd heel sterk en hij vervulde echt een volwaardige Alpha spot.

• Leuk
Highlights vanmiddag; Been Stellar vond ik echt tof, Weval ouderwets geweldig (bizar helder geluid), Vampire Weekend vond ik echt leuk, pop maar mega technisch begaafde band ook. Ook nog naar de Juliet geweest voor 155, wat een vette voorstelling was dat! In het najaar ga ik ze nog eens proberen op te zoeken. Nu naar the Murder Capital en een stukje Papa Roach. Afsluiten bij The Dare en Het alternatief!

• Leuk
Ja verdomme, geen Blessed Madonna en dat was mijn highlight.

Job ga ik skippen zeg ik nu, om dan toch per ongeluk vooraan te staan.

Users who are viewing this thread