Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Het is Sef heel erg gegund en bijna het gevoel dat ik iets anders heb gezien dan anderen n.a.v. eerdere comments. Maar goed, smaken verschillen. Vind hem live altijd heel sterk en hij vervulde echt een volwaardige Alpha spot.
Wat een weelde dat ze zoveel mogen uitzenden. Ik zit op m’n vakantieterras en wordt vanavond zo maar even verwend met volledige shows van RAYE, FKA Twigs en Chappell Roan. Vampire Weekend werd volgens mij ook uitgezonden maar toen lag ik nog in de zee… Enjoy! voor iedereen die er live bij mag zijn!!
Ja zo'n FKA Twigs is op stream ook heel indrukwekkend. Stiekem toch wel fijn om het goed uitgebeeld te zien. Lijkt me als cameraman ook een top show om zoiets te mogen doen.
Dan denk je dat het bijna niet beter kon met Raye en de komt FKA Twigs, pooh.
Wat extreem veel muzikaal talent komt er uit de UK tegenwoordig trouwens. Een groot deel van de (sub)headliners en de meest spannende acts komen daar vandaan.
FKA Twigs meldde dat ze binnenkort met een nieuw album komt. Dus met de bijhorende tour maken Pukkelpop of RW wel kans om haar op de affiche te krijgen volgend jaar.
FKA Twigs solo zonder dansers op het podium met een ballad en enkel met haar eigen stem begeleid door piano: kippevel. En je ziet duidelijk veel toeschouwers die ook ontroerd zijn. Wat een klasbak!