Doet wel echt wat met de sfeer. Tbh zou ik goldkimono op zondag wel overwegen, op vrijdag heb ik daar niet de rust voor.Wat is er zo fijn aan verrotte bezoekers op de zondag? Ook leuk voor die artiesten met verrot publiek!![]()
Doet wel echt wat met de sfeer. Tbh zou ik goldkimono op zondag wel overwegen, op vrijdag heb ik daar niet de rust voor.Wat is er zo fijn aan verrotte bezoekers op de zondag? Ook leuk voor die artiesten met verrot publiek!![]()
Niet per se verrot, maar allemaal in dezelfde staat zijn. Vraag maar eens aan Wildeburgbezoekers wat zij van dagjesmensen op zondag vinden.Wat is er zo fijn aan verrotte bezoekers op de zondag? Ook leuk voor die artiesten met verrot publiek!![]()
Maar Lowlands is toch ook geen hip hop festival? Lowlands is een festival die inzet op de breedte, dit dragen ze ook altijd uit naar buiten toe, en het is zeker niet genre gebonden.Hoezo zou je een andere smaak hebben als je meer met muziek bezig bent?Ik ben erg met muziek bezig in het hiphop-genre en dat wordt (internationaal) gewoon matig bediend in deze lineup door een ander soort vervanger voor ASAP
Dat is niet wat ik zeg, maar goed.Wat is er zo fijn aan verrotte bezoekers op de zondag? Ook leuk voor die artiesten met verrot publiek!![]()
Terugkomend op de podcast; ben eigenlijk heel erg blij en gerustgesteld dat Lowlands letterlijk hebben gezegd dat ze een act als Macklemore niet bij Lowlands vinden passen.Vervangers zijn ook altijd moeilijk, en ik ben van mening dat ze met FKA Twigs een degelijke kwalitatieve internationale act neer gezet hebben, die voor veel Lowlanders een toffe toevoeging is. Veel liever dit dan een act "omdat het maar hip hop" is ala Mackelmore.
Dagjesmensen zijn op elk festival kut!Niet per se verrot, maar allemaal in dezelfde staat zijn. Vraag maar eens aan Wildeburgbezoekers wat zij van dagjesmensen op zondag vinden.
Zijn de pilletjes uitgewerkt of opNiet per se verrot, maar allemaal in dezelfde staat zijn. Vraag maar eens aan Wildeburgbezoekers wat zij van dagjesmensen op zondag vinden.
Ja denk dat we deze discussie toch ook gewoon al gehad hebben hier op het forum. Dat het lastig ging worden een geschikte vervanger voor ASAP te vinden. Vind uit de Podcast het nog een beetje onduidelijk waarom Doechii nou niet gelukt is. Ja, ze kan niet op Zondag, maar FKA Twigs staat nu ook op Zaterdag? Hadden ze denk jullie geen plek meer op de Alpha over op Zaterdag en moest Doechii main staan?Maar Lowlands is toch ook geen hip hop festival? Lowlands is een festival die inzet op de breedte, dit dragen ze ook altijd uit naar buiten toe, en het is zeker niet genre gebonden.
Vervangers zijn ook altijd moeilijk, en ik ben van mening dat ze met FKA Twigs een degelijke kwalitatieve internationale act neer gezet hebben, die voor veel Lowlanders een toffe toevoeging is. Veel liever dit dan een act "omdat het maar hip hop" is ala Mackelmore.
Ik ken hele fijne dagjesmensen. En weekendbezoekers die de vreselijkste dingen uithalen.Dagjesmensen zijn op elk festival kut!
Daar zit in Nederland sinds de dood van WooHah sowieso een gat, en ik weet ook wel dat je aan Amerikaanse rappers vrij weinig hebt als ze ergens op een datum en tijd moeten zijn maar dat betekent niet dat mensen niet teleurgesteld kunnen zijn. Lowlands is een festival wat alle genres wil vertegenwoordigen en daar laten ze nu met deze vervanging wel een doelgroep onbevredigd. Ik lees op dit forum ook veel dat Kid Cudi geen headliner had kunnen zijn terwijl hij meer 'hits' heeft onder het bredere publiek dan ASAP, zoals Memories, Day n Night en Persuit of Happiness waar ook veel hiphop fans blij mee waren geweest die de Alpha heus vol had kunnen krijgen. Dat het niet is gelukt is gewoon jammer. No comment op Macklemore want daar heb ik niks mee.Maar Lowlands is toch ook geen hip hop festival? Lowlands is een festival die inzet op de breedte, dit dragen ze ook altijd uit naar buiten toe, en het is zeker niet genre gebonden.
Vervangers zijn ook altijd moeilijk, en ik ben van mening dat ze met FKA Twigs een degelijke kwalitatieve internationale act neer gezet hebben, die voor veel Lowlanders een toffe toevoeging is. Veel liever dit dan een act "omdat het maar hip hop" is ala Mackelmore.
Is idd wel heel plat van mij neergezet, maar ik bedoel eigenlijk te zeggen dat het gevoel om met zijn allen die vier dagen er een heerlijke tijd van te maken niet leeft bij die bezoekers. Dat is 1 van de redenen waarom ik steeds meer van LL ben gaan houden en die dagjesmensenfestivals langzaam links laat liggen.Ik ken hele fijne dagjesmensen. En weekendbezoekers die de vreselijkste dingen uithalen.
Ik denk dat je over het algemeen bijna geen enthousiaster publiek als het publiek op LL kan vinden. Maar juist dat weekend gevoel, iedereen zit in dezelfde stemming. Iedereen weet op de donderdagavond dat er nog 3 volle dagen aankomen, iedereen op het festival terrein voelt op de zondagavond het einde naderen, waardoor ze nog even wat extra energie eruit gooien. Geeft een bepaald samenhorigheidsgevoel, wat ik op andere festivals wel is mis.Wat is er zo fijn aan verrotte bezoekers op de zondag? Ook leuk voor die artiesten met verrot publiek!![]()
Ik hoop eigenlijk dat door de line-up en de negatieve reacties op social media over de line-up, dat publiek in kleinere aantallen aanwezig is. Zeker met bepaalde looproutes op LL, door bijvoorbeeld naar BCNR te gaan i.p.v. Maan, heb je er op het festival sws niet zoveel last van vind ik.Ondanks dat ik het enorm naar m'n zin heb gehad op DTRH, toch ook wel enorm jaloers op de mensen die naar Lowlands gaan. Het is gewoon echt dat het me te druk is, de afgelopen jaren. En dat het toch wel een publiek aantrekt waar ik mij niet heel erg verbonden mee voel. Maar pff wat een line up wel. Mijn schema zou echt overvol zitten.
Maruja, Antony Szmierek & Marathon,Naar welke Lima / X-Ray acts kijken jullie uit?
Echt heel kut dat Antony Szmierek tegelijkertijd staat met Maruja, wordt voor mij denk ik 50/50. Of als ik aan iets vrolijks toe ben naar Antony Szmierek.Maruja!
Ik heb Antony Szmierek gezien in het voorprogramma van Faithless. Was best aardig maar niet heel bijzonder toch, maar goed zo'n voorprogramma setting is natuurlijk ook niet anders.Ik hoop eigenlijk dat door de line-up en de negatieve reacties op social media over de line-up, dat publiek in kleinere aantallen aanwezig is. Zeker met bepaalde looproutes op LL, door bijvoorbeeld naar BCNR te gaan i.p.v. Maan, heb je er op het festival sws niet zoveel last van vind ik.
Maruja, Antony Szmierek & Marathon,
Echt heel kut dat Antony Szmierek tegelijkertijd staat met Maruja, wordt voor mij denk ik 50/50. Of als ik aan iets vrolijks toe ben naar Antony Szmierek.
Ja, fantastisch! Zeker doen.Ben nu EIVØR aan het luisteren en denk er serieus aan naar haar te gaan ipv Jamie. Toevallig iemand die haar ooit live heeft gezien?
Ja, ik hoopte na het wegvallen van WooHah stiekem dat andere festivals grotere hiphop namen zouden kunnen boeken, maar het lijkt alleen maar achteruit gegaan te zijn.Daar zit in Nederland sinds de dood van WooHah sowieso een gat, en ik weet ook wel dat je aan Amerikaanse rappers vrij weinig hebt als ze ergens op een datum en tijd moeten zijn maar dat betekent niet dat mensen niet teleurgesteld kunnen zijn. Lowlands is een festival wat alle genres wil vertegenwoordigen en daar laten ze nu met deze vervanging wel een doelgroep onbevredigd.
Mensen hier zijn over het algemeen meer met muziek bezig dan een gemiddelde bezoeker en hebben daardoor ook een andere smaak. Vorig jaar was zo'n beetje iedereen bij Wunderhorse volgensmij, terwijl daar niet zó belachelijk veel mensen stonden. Maarja, social media is meestal ook maar een schreeuwerige minderheid. Er is namelijk elk jaar commentaar op de line-up op social media, wellicht omdat smaken verschillen en er gewoon heel veel mensen zijn.
Over dat er zat opties zijn ben ik wel benieuwd waar je op doelt, Lowlands heeft vrij duidelijk gesproken over hun proces en als een artiest niet kan kan 'ie niet.
Je vergelijkt echt appels met peren, een Sugababes met een headliner?!! Macklemore past echt niet op LL en ik denk dat ze met FKA en de verdere aanpassing in het schema echt een prima oplossing hebben gevonden.Klopt gemiddelde bezoeker maakt er één feest van en vindt het vaak wel best! Ik ken ook vaak zat een hoop acts niet of pas als ik de luister vlak voor het festival. Kom ieder jaar wel wat leuks tegen dat ik denk das prima als ik die mee pak!
Wat je zegt zoveel mensen en zoveel meningen maar ASAP is toch best een grote naam als je die eigenlijk niet vervangt dan is dat voor vele wel een beetje jammer. Enkel rond de 2.000 kaarten in de doorverkoop. Das wel echt heel veel, zal niet voor niets zijn.
Zo'n Macklemore was in mijn ogen prima vervanging geweest. Een bekende naam in ieder geval. Dat die niet past vind ik zo'n onzin! Lowlands is zo mega divers daar kan toch alles? Sugababes vorig jaar was ook prima! Een Nelly Furtado die genoemd werd was ook prima geweest om er bij te hebben.
Zoals al gemeld zal het wel een geld kwestie geweest zijn. Als ze niet uitverkocht waren was dit denk ik niet gebeurd hoor.
Mis met het blokkenschema nu toch een act als Sugababes of Nelly Furtado. Een beetje meezingen en luchtigheid op de dag in de Alpha.Sugababes vorig jaar was ook prima! Een Nelly Furtado die genoemd werd was ook prima geweest om er bij te hebben.