Lowlands 2025

Zit net dit artikel te lezen: https://festileaks.com/2025/05/15-o...ne-up-voor-primavera-sound-2025-in-barcelona/
Alle podia daar hebben een naam van een sponsor. Wat zouden jullie ervan vinden als Lowlands dit ook doet (inc. aankleding van de podia) en dat er daardoor veel sponsorgeld binnen komt om prijzen te drukken of een duurder programma neer te zetten?
Puur de naam boeit mij vrij weinig. Maar als de podia ook vol staan met sponsoring hoeft het van mij niet zo. Vind dat je op Lowlands al best veel sponsoring te zien krijgt, wordt er allemaal niet mooier op.

Zit net dit artikel te lezen: https://festileaks.com/2025/05/15-o...ne-up-voor-primavera-sound-2025-in-barcelona/
Alle podia daar hebben een naam van een sponsor. Wat zouden jullie ervan vinden als Lowlands dit ook doet (inc. aankleding van de podia) en dat er daardoor veel sponsorgeld binnen komt om prijzen te drukken of een duurder programma neer te zetten?
Ja ik vind dit echt verschrikkelijk. Zou nog liever een festival met allemaal India-level acts te hebben dan een compleet sell-out festival. Wat mij betreft alleen samenwerkingen als ze echt wat toevoegen.

Puur de naam boeit mij vrij weinig. Maar als de podia ook vol staan met sponsoring hoeft het van mij niet zo. Vind dat je op Lowlands al best veel sponsoring te zien krijgt, wordt er allemaal niet mooier op.
Ik vind het nu op zijn best op het randje. Nee dus.
Ja ik vind dit echt verschrikkelijk. Zou nog liever een festival met allemaal India-level acts te hebben dan een compleet sell-out festival. Wat mij betreft alleen samenwerkingen als ze echt wat toevoegen.
En als ze hierdoor net wel een doechii of Charli xcx kunnen binnen halen hierdoor (of vorig jaar Lana del Rey)?

• Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt
Overigens deel ik je mening. Zie graag een sponsor die bij Lowlands past en ook echt een goed concept neerzet op het festival, dan een Kia met zijn auto's die niets met het festival te maken hebben.

Weet niet of het al gemeld was, maar doorverkoop op ticketmaster is inmiddels gestart.
Flinke servicekosten (€41,99) als ik het zo bekijk :O

1000021151.jpg

• Thinking
Waarderingen: davadude
Hmm 🤔 Zie nu ook geen doorverkooptickets meer beschikbaar staan. Misschien dat t een fout was. Zou eigenlijk ook pas vanaf 2 juni beschikbaar zijn.

Ik had dit ook al in de dagindeling-thread gestuurd(ik weet niet hoeveel mensen daarop kijken), maar het lijkt erop dat we de alpha/bravo namen van de zaterdag hebben "gekraakt". Er was al eerder een post over de artiesten die waarschijnlijk in de alpha/bravo staan en daarvan kan een redelijk deel alleen nog maar op zaterdag. Het zou er dan ongeveer zo uitzien:

Alpha:
1. Coke studio achtige act
2. Vampire Weekend
3. Raye
4. Chappel Roan
5. Job Jobse + Ki/Ki

Bravo
1. Joep Beving
2. Royal Otis
3. Papa Roach
4. Weval
5. Jamie xx

JJ/KK is niet zeker op zaterdag, maar lijkt mij niet meer dan logisch(zie daarvoor mijn post in de dagindeling-thread). Wat vinden we van deze lijst? Persoonlijk staan er al 8 van de 10 namen bij mij op het lijstje, dus dat worden volop clashes die dag.

Ik had dit ook al in de dagindeling-thread gestuurd(ik weet niet hoeveel mensen daarop kijken), maar het lijkt erop dat we de alpha/bravo namen van de zaterdag hebben "gekraakt". Er was al eerder een post over de artiesten die waarschijnlijk in de alpha/bravo staan en daarvan kan een redelijk deel alleen nog maar op zaterdag. Het zou er dan ongeveer zo uitzien:

Alpha:
2. Vampire Weekend
3. Raye
4. Chappel Roan
5. Job Jobse + Ki/Ki

Bravo
1. Joep Beving
2. Royal Otis
3. Papa Roach
4. Weval
5. Jamie xx

JJ/KK is niet zeker op zaterdag, maar lijkt mij niet meer dan logisch(zie daarvoor mijn post in de dagindeling-thread). Wat vinden we van deze lijst? Persoonlijk staan er al 8 van de 10 namen bij mij op het lijstje, dus dat worden volop clashes die dag.
Sterke dag zeg. Kan me alleen niet voorstellen de hoeveelheid elektronische acts achter elkaar (of tegelijkertijd) niet goed voorstellen.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

Alpha:
2. Vampire Weekend
3. Raye
4. Chappel Roan
5. Job Jobse + Ki/Ki

Bravo
1. Joep Beving
2. Royal Otis
3. Papa Roach
4. Weval
5. Jamie xx

Wel een straffe clash/run van Vampire Weekend naar Royel Otis. Al zou ik niet verwachten dat een Vampire Weekend zo vroeg in de Alpha zou staan, op pakweg eenzelfde plek als Glass Animals een paar jaar terug. Die stonden in een volle AFAS nog in december, terwijl ik Glass Animals (of bijv een AIR) niet een AFAS zie vullen.

• Leuk
Waarderingen: justin.feestje
Wel een straffe clash/run van Vampire Weekend naar Royel Otis. Al zou ik niet verwachten dat een Vampire Weekend zo vroeg in de Alpha zou staan, op pakweg eenzelfde plek als Glass Animals een paar jaar terug. Die stonden in een volle AFAS nog in december, terwijl ik Glass Animals (of bijv een AIR) niet een AFAS zie vullen.
Glass Animals stond oktober vorig jaar in de AFAS ;). Maar ik denk ook niet dat Vampire Weekend zo vroeg zal staan, perfecte band voor als de avond valt.

Zou prima kunnen dat ik het mis heb hoor. Evt zou Weval toch naar de Heineken kunnen gaan(al stonden ze daar de vorige twee keer ook, dus dat zou ik wel een hele saaie boeking vinden). Ik zit er vooral mee dat zij op hun netjes onderhouden website hebben staan dat ze op zaterdag 8 uur spelen. Dus dat lijkt me toch meer die bravo spot, of niet?

Glass animals stonden in een uitverkochte Afas, maar die ene hit helpt daar wel goed aan mee. Verwacht wel dat we Raye en Vampire weekend kunnen omdraaien.

• Leuk
Waarderingen: BeWario

Users who are viewing this thread