Lowlands 2025

Ok excuses. kreeg dit doorgestuurd
Haha geen probleem, ik help alleen graag alle ideeën van mensen uit de lucht die mogelijk denken dat dit echt kan zijn. Zeker aangezien ik een waslijst aan redenen kan maken waarom dit niet klopt/mogelijk is

Jaa dat is niet best nee die leak, even de headliner van DTRH er ook op zetten. En dan de grootste geruchten en zelfs een echte leak er niet op vermelden zoals QOTSA en BCNR. Dat kan beter..

• Leuk
Waarderingen: micham en spongebobsong
Hahaha wat een leak. Degene die hem gemaakt heeft leest in ieder geval hier niet de gesprekken mee aan de namen te zien..

Voor de discussie 'Zou de hype wat zijn gaan liggen' :)

2015-2025, zijn weer 10 jaar verder. Zou dit weer het jaar van de cyclus zijn dan? Verschillende punten klinken niet onbekend.
We gaan EvE nog missen, wat een bak aan ervaring en rust straalt dit uit. En die oude X-ray en Bravo zouden nu echt niet meer kunnen ;-)

Voor Amsterdam, Haarlem, Hilversum etc. valt Lowlands dit jaar minder in het midden van de vakantie dan de afgelopen twee jaren..
Midden Nederland heeft tot en met 31 augustus vakantie en noord tot 24 augustus. Voor zuid valt Lowlands in het laatste weekend.

Geen idee ook of dat iets gaat zeggen ove de vvk. Denk dat het weer als een malle gaat.

Midden Nederland heeft tot en met 31 augustus vakantie en noord tot 24 augustus. Voor zuid valt Lowlands in het laatste weekend.

Geen idee ook of dat iets gaat zeggen ove de vvk. Denk dat het weer als een malle gaat.
Ik denk in ieder geval niet dat het om deze reden minder snel zal gaan dan vorig jaar. Juist voor Noord (wat dus inclusief Amsterdam en Haarlem is) valt het nu eigenlijk wat gunstiger als je ook nog op zomervakantie wil gaan.

Leon Bridges kondigt een Europese (festival)tour aan in heel juli, waarbij hij opvallend genoeg oa Nederland en Duitsland overslaat. Zou ik een leuke naam vinden!

• Leuk
Waarderingen: Steve en Don_076
Sef heeft vandaag nieuwe muziek uitgebracht. Goede toevoeging aan de line-up wat mij betreft!
Eind 2023 nog in Paradiso gezien, toen ook met gastoptredens van Flinke Namen, Faberyayo (SLBMG) en Abel. Zeker in zo'n jasje kan dat een hele mooie show worden!

• Leuk
Waarderingen: Novis95 en koekebakker

Users who are viewing this thread