Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mijn vermoeden is dat Fontaines dé rockband bij uitstek voor het huidige Lowlandspubliek is, ook (of juist) voor de bezoekers die normaal gesproken weinig met gitaren hebben. Hun pull is naar mijn verwachting heel groot. Globaal gezien zal QOTSA vast wel groter zijn (ook gebaseerd op maandelijkse Spotify luisteraars) maar op LL verwacht ik wat dat betreft dus meer mensen bij FDC dan QOTSA.
Zou ik persoonlijk een erg leuke naam vinden op de line-up, maar weet inderdaad niet of dit past bij het huidige Lowlands. Hoewel voor mijn gevoel alles en iedereen op Lowlands kan staan
Ik vind FDC fantastisch maar ik heb ook mijn twijfels over hoe populair ze gaan zijn bij het Lowlandspubliek. Misschien schat ik het verkeerd in hoor. Maar hoe vaak gebeurt het op Lowlands dat een rockact de Alpha afsluit en die ook vol speelt?
FDC staan als sub op Oya, Way Out West en meer. Als op2nalaatste op de main van Werchter. Perfecte Alpha sub toch? Ik denk dat ze het veld even vol trekken als QOTSA.
FDC staan als sub op Oya, Way Out West en meer. Als op2nalaatste op de main van Werchter. Perfecte Alpha sub toch? Ik denk dat ze het veld even vol trekken als QOTSA.
Ja dat kan zomaar. Maar ik denk dat ze (net zoals de QOTSA) de alpha niet overvol zullen trekken. Daar zijn doorgaans artiesten uit andere genres beter geschikt voor.
Ja dat kan zomaar. Maar ik denk dat ze (net zoals de QOTSA) de alpha niet overvol zullen trekken. Daar zijn doorgaans artiesten uit andere genres beter geschikt voor.
Ik vind FDC fantastisch maar ik heb ook mijn twijfels over hoe populair ze gaan zijn bij het Lowlandspubliek. Misschien schat ik het verkeerd in hoor. Maar hoe vaak gebeurt het op Lowlands dat een rockact de Alpha afsluit en die ook vol speelt?
Zeg ook niet dat ze de Alpha vol gaan trekken maar enkel dat er meer mensen zullen staan dan bij QOTSA (natuurlijk ook ff afhankelijk van wat er tegenover staat).
Die sloten natuurlijk niet de Alpha af , maar daar was in ieder geval wel bekijks ja.
Arctic Monkeys was bijvoorbeeld niet bijster druk in mijn herinnering.
Bij Foals was er halverwege het concert nog ruimte zat in het voorvak, was voor mijn gevoel niet heel druk.
NBT was inderdaad behoorlijk vol. Ook natuurlijk wel een hele radiovriendelijke naam en Underworld kwam er achteraan.
Ook in 2024 best wat rock-acts gezien waar het verassend druk was, waaronder IDLES.
Maar nogsteeds komen al die aantallen niet in de buurt met de drukte bij een Goldband of CdW.