Lowlands 2025

Ik denk dat we woensdag na de aankondiging van DTRH wel weten of Charli XCX op Lowlands gaat staan of niet volgend jaar

Ik denk dat we woensdag na de aankondiging van DTRH wel weten of Charli XCX op Lowlands gaat staan of niet volgend jaar
Die lijkt vooralsnog niet echt aanwezig rondom Lowlands (maar ook nog niet rond DTRH), dus nog even aankijken.

Acht de kans heel groot dat ze op DTRH of LL staat. We gaat het zien idd
Ik ook, maar ik verwacht ook dat er enkele festivals rondom dan ook Charli XCX op de lineup hebben staan. Dat is tot nu toe alleen bij de juni festivals.

Nederlander Chris Stussy staat op Coachella. Hij heeft nog nooit op Lowlands gestaan volgens mij. Is dat iets voor dit jaar of mag hij niet op LL staan van de dancepolitie?
Zie dit niet zo snel gebeuren. Stussy doet het al een aantal jaar echt ongelofelijk knap met een zelf ontwikkelde sound. Toch wel een naam waar dance liefhebbend Nederland trots op kan zijn.

Verwacht alleen niet dat dit een kant is die lowlands op wil met de nachtprogrammering. Lijkt me niet “hip” genoeg, kijkend naar wat er normaliter in de nacht staat.

Travis Scott wordt gezegd dat hij Reading Leeds zal headlinen. Betwijfel het persoonlijk maar op Lowlands zetten zou een interessante zet zijn, heel de Alpha op zn kop

• Leuk
Waarderingen: mees en koekebakker
In ieder geval geen Sam Fender. En zou de Jeugd:20 alle festivals aan doen? Kan me niet voorstellen dat ze LL niet aandoen hiermee.

Hoe realistisch zijn namen als rufus du sol, ben bohmer, future islands, eefje de visser, khruangbin, touche amore, faithless, bear’s den, leif vollebekk, blanco white, maribou state, royal otis, moby & fink?

Laat het aan de kenners hier over ;).

Hoe realistisch zijn namen als rufus du sol, ben bohmer, future islands, eefje de visser, khruangbin, touche amore, faithless, bear’s den, leif vollebekk, blanco white, maribou state, royal otis, moby & fink?

Zo. Jij knalt ff je Spotify Wrapped erin met de vraag of ze op Lowlands staan haha.

Schrijf ze maar allemaal op (wel met potlood want je weet maar nooit).

Ben Bohmer misschien een beetje te "plat" voor Lowlands, maar kan prima in de Bravo snachts op zaterdag. Zou alleen Rufus en Future Islands even afwachten want die hebben beiden losse shows staan dicht bij de zomer.

Users who are viewing this thread