Lowlands 2025

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
233
170
Even een jaloersmakende post. Ik heb op een van de Lowlands Editie een afscheidsknuffel en zoen gehad van Katja en Birgit Schuurman die daar ook als bezoekers aanwezig waren. Geen idee waarom, but it happend.
Als me dit zou overkomen, zou ik me echt 3 weken niet meer wassen ....
 
  • Leuk
Waarderingen: Tinus101

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.995
6.293
Ik ben toch zo ongelofelijk De Jeugd moe... elke keer die zelfde nummers. Exact, 20 jaar geleden was het leuk... maar mij ga je er echt niet meer vinden.
De Jeugd is kwa act best ok, maar ja op Lowlands komen ze net iets te vaak. Ook vind ik het een beetje oude mannen geworden die nog muziek voor "De Jeugd" maakt en het een beetje op automatisch piloot doen. Ergens vind ik het jammer dat ze tekst inhoudelijk niet volwassener geworden zijn.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
356
337
Nederlandse headliner is in de meeste gevallen eigenlijk al treurig, maar een Nederlandse sub van 2023 promoveren naar headliner omdat die dan 20 jaar bestaan is echt next level.
Als ze nu de komende jaren wegblijven met dan terugkomen als ze 25 jaar bestaan.. (ga ik er alsnog niet naar toe)
 
  • Leuk
Waarderingen: wsslvrwrt

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
203
395
Ik verwacht begin 2025 een grote Ziggo show en augustus headliner Lowlands. Als De Staat, Opposites en zelfs facking Goldband Lowlands kunnen headlinen, dan kan de Jeugd dat zeker.

Ben ook geen voorstander, maar van de bovenstaande namen gun ik het de Jeugd het dan nog het meeste
Ik hoop oprecht dat de organisatie ook wel zag en heeft geleerd van hoe Goldband compleet door de bodem zakte als headliner. Binnenkomen met een zipline is echt geen compensatie voor het "zaterdagmiddag op de kermis-gehalte" van de rest van het programma. Om nog maar te zwijgen over het miserabele einde.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
962
1.723
Ik hoop oprecht dat de organisatie ook wel zag en heeft geleerd van hoe Goldband compleet door de bodem zakte als headliner. Binnenkomen met een zipline is echt geen compensatie voor het "zaterdagmiddag op de kermis-gehalte" van de rest van het programma. Om nog maar te zwijgen over het miserabele einde.
Was ook blij na de beelden gezien te hebben van Goldband, dat ik bij Spiritbox ben geweest, daarna nog even een kijkje heb genomen in de Adonis en daarna door ben gegaan naar The Joardy Show. Je kan best veel doen in zo'n uurtje van een tergend slechte headliner.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken