Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
De tickets voor de komende editie van het festival Lowlands zijn uitverkocht. Dat heeft organisator Mojo gemeld. In totaal waren er 65.000 kaarten beschikbaar.
www.ad.nl
Binnen twintig minuten waren alle tickets gereserveerd. ,,Daarna duurt het nog even voordat alle betalingen verwerkt zijn’’, aldus een woordvoerder. ,,Dat kost tijd. Daarom kunnen er komende uren dus ook nog tickets vrijvallen.’’
Kaarten voor de aankomende editie van Lowlands waren zaterdag binnen een kwartier uitverkocht. Op het hoogtepunt stonden er 130.000 mensen in de online wachtrij.
www.nu.nl
En 130.000 mensen in de rij, dat was toen je nog vaker dan één keer in de wachtrij kon staan. Lijkt me ook ongeveer evenveel als nu.
Net zo snel uitverkocht als vorig jaar. Voelt toch gek, maar dan werkt het nieuwe systeem wel echt beter. Vorig jaar heb ik zonder succes ook de hele middag gekeken of er tickets beschikbaar waren. En kan zojuist om 14h nog steeds twee tickets kopen. En voor het afronden van de reservering heb je nu 15 minuten en betalingen verwerken is ook geen handmatig proces lijkt me.
Kunnen we dan ook voorzichtig concluderen dat Goldband als headliner meer hype creëert dan Queens of the Stone Age? Snap dat er meer variabelen een rol spelen hoor, maar even heel plat gezegd. Ik ben altijd benieuwd wat voor lessen een organisatie trekt uit dit soort verschuivingen in ‘hype’.
Kunnen we dan ook voorzichtig concluderen dat Goldband als headliner meer hype creëert dan Queens of the Stone Age? Snap dat er meer variabelen een rol spelen hoor, maar even heel plat gezegd. Ik ben altijd benieuwd wat voor lessen een organisatie trekt uit dit soort verschuivingen in ‘hype’.
Ik ben bang dat dit iets is waar we gewoon aan moeten gaan wennen.
Voor de meesten zit 3/4 festivals per jaar er gewoon niet meer in, helaas.
Aan de andere kant, vorig jaar was een ticket 325€ toch? Zouden die extra twee tientjes dan zo'n impact hebben?
Iedereen die ik ken en die voor kaarten ging is voorzien. Maar er zijn dit jaar voor het eerst veel mensen uit mijn omgeving die gokken op latere goedkopere tickets.
de meesten zit 3/4 festivals per jaar er gewoon niet meer in, helaas.
Aan de andere kant, vorig jaar was een ticket 325€ toch? Zouden die extra twee tientjes dan zo'n impact hebben?
Het is niet alleen dit jaar hoor. Vorig jaar haakte er al een deel af, en nu weer een paar meer. Het is jaar op jaar een bedrag er bovenop, en dat gaat echt gewoon een keer tegenstaan. En dit is dan de categorie die gaat voor een leuk weekendje en niet zozeer muziek liefhebbers zijn zoals wij dat hier zijn. Voor minder kan je met een groep vrienden ook een mooi huisje ergens huren en dan heb je het ook naar je zin.
Precies. Minder hype of niet, wel of geen Goldband en €25 er boven op tov vorige editie. Als je 99% van de kaartjes binnen 3 a 4 uur verkoopt verwacht ik dat er op het kantoor van Mojo toch wel even met elkaar geproost wordt. En ik doe met ze mee, want het is prima
Bij ons in de groep ook veel die laatste moment eventjes aankijken wat de prijzen gaan doen. En zoals ik het hier lees is dat inderdaad voor meer.
Voorheen 2 XL groepsplekken nodig, nu doen we dat voor het eerst af met 1 XL groepsplek. Las ik hier nou ergens dat je via een andere ingang het terrein op kon komen met groepsplekken? Scheelt echt veel sjouwen.
Bij ons in de groep ook veel die laatste moment eventjes aankijken wat de prijzen gaan doen. En zoals ik het hier lees is dat inderdaad voor meer.
Voorheen 2 XL groepsplekken nodig, nu doen we dat voor het eerst af met 1 XL groepsplek. Las ik hier nou ergens dat je via een andere ingang het terrein op kon komen met groepsplekken? Scheelt echt veel sjouwen.
Ik had hier gelezen dat je dan een camper parkeerticket nodig hebt? Op de LL site staat er iig niks over. Kan me ook niet voorstellen dat er aparte parkeerterreinen zijn voor de groepscampings. Vorig jaar iig gewoon via de normale ingang naar binnen gegaan.