Lowlands 2024

daily

Gouden Tip
23 mrt 2020
364
486
Staat stichting vluchteling er nog met de badkamer? Heel fijn douchen daar incl kapper die je haar föhnt - en dan geen merkactivatie maar wel wat doneren aan stichting vluchteling 💜
 

Palmbomen

Nieuw lid
22 jun 2022
4
5
Staat stichting vluchteling er nog met de badkamer? Heel fijn douchen daar incl kapper die je haar föhnt - en dan geen merkactivatie maar wel wat doneren aan stichting vluchteling 💜
Ik vroeg me dit ook, af, aldus de website staan ze er in ieder geval weer! Geen idee waar, maar zo nauwkeurig is de plattegrond nou ook weer niet dus wellicht toch ergens in dezelfde hoek weer?
 

smearsel

Randprogramma
2 feb 2019
109
242
Met een lijn pep in je neus van Bravo naar Alpha sprinten omdat je Skrillex en Justice allebei volledig wilt zien.
909k9f.jpg
 

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Wow. Die ticketswap die zo snel leeg loopt. Vanmorgen om 8 uur nog 60 euro goedkoper
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Staat stichting vluchteling er nog met de badkamer? Heel fijn douchen daar incl kapper die je haar föhnt - en dan geen merkactivatie maar wel wat doneren aan stichting vluchteling 💜
Ja die staan er weer. Je kon een onbeperkte toegang pas kopen voor hun toiletten en douches het gehele weekend, in ruil voor een donatie van 40 euro, dus ze staan er weer. Heb er meteen eentje aangeschaft toen ik het zag.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.883
6.121
Net toch even weer de playlist opgezet. Ik ben best positief over de line-up hoewel QOTSA wel voor een betere balans had gezorgd. Ik heb best veel dance op het programma staan voor mijn doende. En ik moet zeggen dat ik de Lima line-up wel een beetje tegen vind vallen. Op de piraten act na (die ik niet heel sterk vind persoonlijk), mis ik echt bepaalde "feest" acts waar je met een gerust hart kan uitwijken waarvan je het weet dat het een feestje is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante en UpInSmoke

RobinWilhelmus

Playlistbediener
27 mei 2021
40
62
Ja die staan er weer. Je kon een onbeperkte toegang pas kopen voor hun toiletten en douches het gehele weekend, in ruil voor een donatie van 40 euro, dus ze staan er weer. Heb er meteen eentje aangeschaft toen ik het zag.
Weet je ook hoeveel het per keer is?
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken