Lowlands 2024

Davidd

Support act
7 jul 2021
935
1.700
Al een paar keer op camping 0 gestaan en is het even een stuk lopen in het begin maar uiteindelijk gewoon een prima stekkie. Er is altijd plek hoor, daar zorgen ze wel voor, ze openen telkens een stukje extra erbij afhankelijk van de toestroom.
Hoe laat is dat vorig jaar gebeurt? kan me herinneren dat ik daar rond 12:00 stond met al mijn spullen en dat ik toen te horen kreeg dat die pas op vrijdag open ging.
 

Janneman82

Playlistbediener
8 aug 2024
6
23
Hoe laat is dat vorig jaar gebeurt? kan me herinneren dat ik daar rond 12:00 stond met al mijn spullen en dat ik toen te horen kreeg dat die pas op vrijdag open ging.
Geen idee helaas, want ik was er vorig jaar niet. In 2022 kwamen wij in de loop van de ochtend/begin van de middag aan en toen ging het in ieder geval wel op die manier.
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Vraagje: zijn er hier LL'ers met ervaring met camping 0? LL zelf schrijft dat er altijd plek is en 0 open gaat wanneer de rest vol staat, maar met camping 1 al bommetje vol en best veel groepsplekken ben ik erg goed in me zorgen maken of we er wel terecht kunnen? Ik wil echt niet half in een greppel staan😆

Voorheen stonden we donderdag op tijd voor de poorten en we zijn met 1 tent, dus wie weet zie ik wel alleen de beren op de weg, helaas kunnen we pas vrijdag ri Biddinghuizen en zijn en rond 13u.....
Vorig jaar hoopte ik ook op camping 0.
Alleen toen was deze pas in de avond open.
Dus toen heb ik geluk gehad met een groep van 7 meiden die net een groepsplek hadden gekocht.
Daar mocht ik het hele weekend bij staan. Was heel gezellig.
 

Mink

Dagopener
9 apr 2013
665
127
Hoi vraagje; ik ga voor het eerst met de pendelbus en ben rond kwart voor zeven op lelystad centraal. Hoe lang sta ik in de rij denken julllie? En rijden die pendelbussen vervolgens een beetje door of staan die ook muurvast? Ik probeer in te schatten hoe laat we dan ongeveer bij de ingang zijn.
 

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
83
80
Vorig jaar hoopte ik ook op camping 0.
Alleen toen was deze pas in de avond open.
Dus toen heb ik geluk gehad met een groep van 7 meiden die net een groepsplek hadden gekocht.
Daar mocht ik het hele weekend bij staan. Was heel gezellig.
Lief, en dat t uiteindelijk goed komt geloof ik wel. Maar de ruimte op 0 is ook niet eindeloos toch? Ging 0 in de avond op donderdag of vrijdag open? Das nogal een verschil, wij komen vrijdag middag aan ( nee ik hoef geen yoga in de India😅)
 

Ouwe_bok

Nieuw lid
14 aug 2024
1
34
Inmiddels begint het bij ons ook wel te kriebelen.

Vanaf Lowlands 1997 tot en met 2008 geen editie gemist. Daarna Sziget ontdekt en daar een keer of 3 à 4 heengeweest. In eerste instantie heeft een deel van de groep nog wel eens 10 dagen Sziget gedaan, dinsdag thuisgekomen en vervolgens op donderdag naar Lowlands door, maar dat was niet zo'n succes. Simpelweg nog te moe om er echt van te kunnen genieten en op de één of andere manier voegde Lowlands ook niet meer helemaal na Sziget.

In de jaren daarna gebeurde het leven. Trouwen, kinderen etc. en is het meerdaagse festivallen er een beetje bij ingeschoten. Inmiddels worden de kinderen wat ouder en bij iedereen de financiën wat ruimer, dus op een verjaardag in de zomer van vorig jaar ontstond het idee om met de oude 'gang' nog een keer naar Lowlands te gaan.
Ik zal heel eerlijk bekennen dat ik bij de geboekte artiesten misschien net tot 10 bekende namen kom, dus het wordt vooral een ontdekkingstocht. De afgelopen weken al de nodige namen op het lijstje genoteerd vanaf de Lowlands Spotify Playlist dus we gaan het wel zien.

We zijn van 'vroegâh' gewend dat de poort op donderdag ergens halverwege / einde van de middag open ging en we dan rap richting camping 3 gingen. Dat stond in die tijd een beetje bekend als de feestcamping. Dit jaar zijn er helaas nog 2 die de donderdag moeten werken, dus we verwachten vrijdag ergens tussen 10:00 en 12:00 in Biddinghuizen te zijn. Niet helemaal volgens het old-school recept en ik had persoonlijk liever donderdagochtend al gegaan, maar een dagje/nachtje minder is misschien voor de mid-veertigers niet zo'n slecht idee. :D

We hebben zo'n groepsplek XL bijgeboekt. Je kunt daar tot vrijdag 19:00 u. inchecken geloof ik. Heeft iemand enig idee hoe dat gaat? Staat er dan iemand bij het begin van de groepscamping die je dan naar een vrije plek dirigeert?

Voor iedereen die morgenochtend al gaat, heel veel plezier! En als je op zondag een groep van zo'n 10 ouwe lullen met wallen op de knieën totaal uit de maat ziet dansen dan moet je maar even komen proosten. ;)
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Lief, en dat t uiteindelijk goed komt geloof ik wel. Maar de ruimte op 0 is ook niet eindeloos toch? Ging 0 in de avond op donderdag of vrijdag open? Das nogal een verschil, wij komen vrijdag middag aan ( nee ik hoef geen yoga in de India😅)
Ben zelf niet de hele tijd bij de tent gebleven.
Maar herinner bij wel dat ik om 22:00 uur op de donderdag zag dat Camnping 0 ook open was.
Denk dat zij wachten totdat de meeste groepscamping plekken vol zijn.
Stond vorig jaar een controleur bij de ingang naar camping 0 om alleen mensen met een groepsticket door te laten.
 

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Inmiddels begint het bij ons ook wel te kriebelen.

Vanaf Lowlands 1997 tot en met 2008 geen editie gemist. Daarna Sziget ontdekt en daar een keer of 3 à 4 heengeweest. In eerste instantie heeft een deel van de groep nog wel eens 10 dagen Sziget gedaan, dinsdag thuisgekomen en vervolgens op donderdag naar Lowlands door, maar dat was niet zo'n succes. Simpelweg nog te moe om er echt van te kunnen genieten en op de één of andere manier voegde Lowlands ook niet meer helemaal na Sziget.

In de jaren daarna gebeurde het leven. Trouwen, kinderen etc. en is het meerdaagse festivallen er een beetje bij ingeschoten. Inmiddels worden de kinderen wat ouder en bij iedereen de financiën wat ruimer, dus op een verjaardag in de zomer van vorig jaar ontstond het idee om met de oude 'gang' nog een keer naar Lowlands te gaan.
Ik zal heel eerlijk bekennen dat ik bij de geboekte artiesten misschien net tot 10 bekende namen kom, dus het wordt vooral een ontdekkingstocht. De afgelopen weken al de nodige namen op het lijstje genoteerd vanaf de Lowlands Spotify Playlist dus we gaan het wel zien.

We zijn van 'vroegâh' gewend dat de poort op donderdag ergens halverwege / einde van de middag open ging en we dan rap richting camping 3 gingen. Dat stond in die tijd een beetje bekend als de feestcamping. Dit jaar zijn er helaas nog 2 die de donderdag moeten werken, dus we verwachten vrijdag ergens tussen 10:00 en 12:00 in Biddinghuizen te zijn. Niet helemaal volgens het old-school recept en ik had persoonlijk liever donderdagochtend al gegaan, maar een dagje/nachtje minder is misschien voor de mid-veertigers niet zo'n slecht idee. :D

We hebben zo'n groepsplek XL bijgeboekt. Je kunt daar tot vrijdag 19:00 u. inchecken geloof ik. Heeft iemand enig idee hoe dat gaat? Staat er dan iemand bij het begin van de groepscamping die je dan naar een vrije plek dirigeert?

Voor iedereen die morgenochtend al gaat, heel veel plezier! En als je op zondag een groep van zo'n 10 ouwe lullen met wallen op de knieën totaal uit de maat ziet dansen dan moet je maar even komen proosten. ;)
Er is bij de groepscamping een soort balie waar jij je kan melden.
Daar laat je de QR code scannen en zal je naar je plek worden gewezen.
 
  • Leuk
Waarderingen: Ouwe_bok

gesp

Support act
11 jun 2018
1.202
502
Vorig jaar kwam ik donderdag 16 of 17 uur aan en werd je voor de brug naar camping 5 en 6 gestuurd. Camping 0 was toen nog niet officieel geopend.

Twee jaar terug op camping 0 gestaan, toen vrijdag rond 13 uur. Mijn voorkeur heeft het dan toch om voor de brug op de camping te staan in verband met de afstand tot de parkeerplaats.

Dat de afstand naar het terrein wat groter is maakt me dan niet uit, ga tussendoor nooit terug naar de tent.

Ga dit jaar weer voor de aankomst donderdagmiddag en camping 5 of 6
 
Laatst bewerkt:

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
Hoi vraagje; ik ga voor het eerst met de pendelbus en ben rond kwart voor zeven op lelystad centraal. Hoe lang sta ik in de rij denken julllie? En rijden die pendelbussen vervolgens een beetje door of staan die ook muurvast? Ik probeer in te schatten hoe laat we dan ongeveer bij de ingang zijn.
Als je kwart over 7 in de ochtend bedoeld denk ik wat de drukte wel te overzien is. Ik was in 2022 rond die tijd op Lelystad centraal en had toen met een stuk of 12 andere de eerste pendelbus naar het festival. Eenmaal in de buurt van het festival wel dik in de file gestaan(ik gok tussen de 1,5 / 2 uur), maar dat was alleen maar erg gezellig met al de mede festivalgangers in de bus.
Uiteindelijk voor de ingang van het festival ook nog flink in de rij gestaan maar na lang wachten uiteindelijk (ergens tussen half 11 en 11) nog wel met een mannetje of 30 op camping 1 (R.I.P.) kunnen staan🎊
Ik weet natuurlijk niet of dat nu nog steeds het geval is...

Over kwart over 7 in de avond durf ik niks met zekerheid te zeggen maar ik gok dat de meeste drukte dan wel over is en alles vrij soepel gaat. Ik denk dat je dan alleen wel genoegen moet nemen met camping 5,6 of 0
 
Laatst bewerkt:

MrFloppy

Randprogramma
30 jul 2016
114
243
Volgende merkactivatie gespot: Salon Andrelon aan het looppad naast camping twee, waar je gratis je haar kan laten wassen. Bron: Insta van dehaarclipvanmarieclaire
Ik krijg daar wel enorm jeuk van. Wie kijkt er naar deze meuk op Instagram.
1723635480366.png
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken