Lowlands 2024

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
219
Er zijn toch weinig ballen nodig om Dj Rush te boeken? Toffe DJ hoor, daar niet van. Maar is paar keer per jaar te zien op Awakenings.
Ja maar daar kom ik nooit (meer). Daar bovenop gaat er niets boven de Bravo op zondagnacht waar iedereen op zijn tandvlees loopt. Daar heeft DJ Rush de perfecte magie voor om ervoor te zorgen dat je écht moe maar voldaan richting tent/caravan gaat. Tenslotte is het goed voor de sfeer, want je weet: The harder the techno, the nicer the people.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.040
O nogmaals, Rush is tof hoor. Maar omdat hij letterlijk al 3x achter elkaar in Hilvarenbeek nu staat bij Awakenings denk ik ga dan daar heen als je hem zo graag wilt zien. De hardere techno (Industrial / Schranz) is ook welkom en dan bedoel ik ook weer niet de kauwgomballen techno van Free Your Mind en dergelijke (en ja daar ga ik zelf ook heen met Koningsdag, maar dat omdat het in mijn achtertuin zo'n beetje is).
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en LLoww

LLoww

Randprogramma
9 jun 2022
120
219
O nogmaals, Rush is tof hoor. Maar omdat hij letterlijk al 3x achter elkaar in Hilvarenbeek nu staat bij Awakenings denk ik ga dan daar heen als je hem zo graag wilt zien. De hardere techno (Industrial / Schranz) is ook welkom en dan bedoel ik ook weer niet de kauwgomballen techno van Free Your Mind en dergelijke (en ja daar ga ik zelf ook heen met Koningsdag, maar dat omdat het in mijn achtertuin zo'n beetje is).
Nee, ik vind de sfeer op Awakenings niet (meer) leuk. Het gaat me om de combinatie op mijn favoriete festival waar hij heel goed past. Ik wil gewoon DJ Rush de Bravo zien slopen op Lowlands. Ook al staat hij op elk techno-festival in NL deze zomer, hij moet naar Biddinghuizen in augustus!
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: sjoeske en Athos

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
224
378
Ik verwacht in ieder geval niet bizar grote namen, maar dat is ook wel prima. Een act zoals Moderat of The Blaze zie ik nog graag terug op de line-up :)
 
  • Leuk
Waarderingen: The_Kist en davadude

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.346
5.040
Nee, ik vind de sfeer op Awakenings niet (meer) leuk. Het gaat me om de combinatie op mijn favoriete festival waar hij heel goed past. Ik wil gewoon DJ Rush de Bravo zien slopen op Lowlands. Ook al staat hij op elk techno-festival in NL deze zomer, hij moet naar Biddinghuizen in augustus!
Haha snap ik hoor, mijn zegen heb je verder. Liever dat dan de David Vunks, Ki/Ki’s of Job Jobses van deze wereld.

Ben niet zeker of het een volle electronischhe worp gaat worden gezien de zelfbevestiging van Miles Kane.
 
  • Geweldig
Waarderingen: LLoww

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
56
56
Ik verwacht in ieder geval niet bizar grote namen, maar dat is ook wel prima. Een act zoals Moderat of The Blaze zie ik nog graag terug op de line-up :)
In dat rijtje is Modeselektor een goeie optie. Verder hoop ik op een avond/nacht set van Bonobo of Four Tet
 
  • On fire
Waarderingen: LLoww

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Mijn onrealistische wensenlijstje: KETTAMA, Mall Grab, Julian Muller en Lobster op de vrijdagnacht. Zaterdagnacht namen als Rødhåd, Dr Rubinstein, Blasha & Allatt en Setaoc Mass. Zondag een stevigere afsluiter met Hadone, Tham, Grace Dahl en Perc.
Mall grab laatste tijd aan het luisteren. Wat is dat lekkere muziek kom maar door met hem.
 
  • Leuk
Waarderingen: smearsel en Greyhound

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Ik heb nog steeds hoop op een nieuwe stage waar de hele dag elektronisch wordt geprogrammeerd. Van mij part een Boiler Room stage. Reading and Leeds heeft ook een hele grote nieuwe stage aangekondigd die zich focust op elektronisch en hiphop. Ik gruwel echt bij de gedachte aan Peggy Gou in de Bravo........... Misschien moeten ze ook maar toegangspoortjes en rijen invoeren voor de Bravo 's nachts, zoals ze dat op PkP ook doen, om extreme drukte te voorkomen
Pukkelpop had vorig jaar Boiler Room stage. Lijkt me vet idee als Lowlands dat ook doet 👌🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: Don_076

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Wensen / geruchten voor het elektronische programma ?
Skin on Skin, Mall Grab, HI-LO, Rikhter, Kobosil, Ahadadream, Hamdi, Chase and Status, Hedex, Sammy Virji, Carl Cox, Adam Beyer, Disclosure, Flume, Joy Orbison, San Holo, Salute, Sara Landry, Charlie Sparks, Nico Moreno, Four tet, Klangkuenstler, Chris Lake, Camelphat

Joy Anonymous ( Gister geweest in de Tolhuistuin amsterdam was heel vet + maten van Fred)

Noem zomaar even wat namen wat ik vet vind en in mij opkomt😊
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
61
58
Toegangspoortjes is desastreus voor de sfeer, lees de comments maar over de festivals die dit toepassen.
De toegangspoorten van het festival terrein geven al de nodige vertraging op de vreemdste tijdstippen, alles rond de Bravo is dringen in de nacht, ik kan me niet voorstellen dat toegangspoorten bij een zo'n tent/ stage bezoekersvriendelijk geregeld kunnen worden, anders dan de programmering spreiden??
 

Camping2

Campingartiest
6 jun 2022
85
149
De toegangspoorten van het festival terrein geven al de nodige vertraging op de vreemdste tijdstippen, alles rond de Bravo is dringen in de nacht, ik kan me niet voorstellen dat toegangspoorten bij een zo'n tent/ stage bezoekersvriendelijk geregeld kunnen worden, anders dan de programmering spreiden??
Zoiets werkt ook niet met de barren buiten denk ik.
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
324
322
Offf de toiletten.... Laat ze eerst maar zorgen dat de controle ri het terrein geen opstopping meer geeft. Afgelopen jaar was dat zo random druk en traag....
Dit is zeer locatie- en tijdsafhankelijk. Als je net voor of na een act op de Alpha naar de WC wilt bij de Echo of tussen de Juliet en de Alpha kan je het vergeten. In zo'n geval loont het altijd om door te lopen naar de WC naast de Heineken.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken