Lowlands 2024

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
148
289
Oei de kans op Fontaines DC gaat wel echt afnemen nu. Donderdag in Frankrijk, vrijdag Pukkelpop, zaterdag Portugal en dinsdag spelen ze in Turkije

Wat betreft de PKP namen mag Flogging Molly wel langskomen, leuke middagact.
Ze kunnen toch ook op woensdag nog in Portugal spelen? Op de festivalsite daar ontdek ik nog geen dagindeling.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
Ze kunnen toch ook op woensdag nog in Portugal spelen? Op de festivalsite daar ontdek ik nog geen dagindeling.

Je hebt gelijk idd, die woensdag in Portugal zou ook nog kunnen. Maakt de kans op Lowlands weer wat groter, hoewel het hoe dan ook een drukke week voor ze gaat worden.
 

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
668
595
En Haunted Youth doet maar 1 show per land, a la Eefje De Visser. Die zijn dus ook out door BKS. En @hierboven: het is al bekend dat Fontaines op zaterdag speelt in Portugal meen ik

Volgens mij is dat hier op het forum eens gezegd, maar zoals het nu staat spelen ze woensdag óf zaterdag in Portugal. Als ze op woensdag in Portugal spelen is de kans voor Lowlands best groot (zaterdag of zondag nog vrij na PKP).
 

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
28
43
Precies dit, zolang een bedrijf een positieve bijdrage levert aan het festival terrein en je niet geforceerd wordt door mensen die producten aansmeren vind ik het prima.
Van mij mag die Cola bar ook weer terugkomen op het water, twee jaar geleden heerlijk vertoefd op de zondagochtend/middag. Lekker een paar uur lang Baco's gedronken en met mensen gekletst.

Ook goede doelen vind ik prima, heb regelmatig gebruik gemaakt van de douches en toiletten van vluchtelingenwerk en mijn munten die ik over heb gedoneerd.
Ik vind de ijskoude blikjes cola die je bij de uitgang krijgt op maandagochtend ook top, haha
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
247
313
Ik verwacht eerlijk gezegd Joost nog wel opnieuw (ja alweer). Heel die hype rond het songfestival lijkt het mij een easy pick voor de Lowlands organisatie (en daarom komt Fontaines D.C. niet ofzo).
Joost is volgend jaar headliner (wel met een hele speciale unieke nooit geziene show) en exclusief dus denk dit jaar even overslaan.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Volgens mij is er via een tweet van of de band of het festival zelf al duidelijk gemaakt dat Fontaines op zaterdag in Portugal speelt. Kan m alleen ff niet meer vinden.
 
  • Leuk
Waarderingen: Lowlandicus

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.524
1.987
Ik vind de ijskoude blikjes cola die je bij de uitgang krijgt op maandagochtend ook top, haha
Weet nog precies dat de eerste keer dat ik in aanraking kwam met Fuze tea, bij de uitgang van Lowlands was. Ontzettend slimme marketing, als je met het gesleep van je spullen een strohalm vind, in de vorm van een koud blikje drinken.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en Davidd

Tumbleweedovski

Playlistbediener
13 aug 2016
32
45
De heilige graal wat betreft marketing op Lowlands is voor mij toch echt de Douwe Egberts koffiewekker inclusief shirt. Verbaast mij dat die nog niet genoemd is. De koffie kwam naar je toe elke ochtend. Je hoefde alleen de rits van je tent maar op te doen. Echt top was dat!
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Persoonlijk vond ik de campagne/marketing van vereniging eigen huis vorig jaar erg sterk, omdat er namelijk geen huis te krijgen was op Lowlands, net als in het echt. Sterk bedacht hoor!
 
  • Haha
Waarderingen: Athos

Gebruikers die dit onderwerp bekijken