Lowlands 2024

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.167
2.413
Blijf het proberen man, er kunnen altijd tickets vrijkomen. Maar heel kut voor je.

Lowlands Barst inderdaad uit zijn voegen. Heeft Lowlands ook geen opties om uit te breiden kwa bezoekers? Voor mij hoeft het voor het festival niet zo, maar de vraag is echt veel meer dan het aanbod.
Makkelijkste oplossing is twee weekenden…. Coachella en Tomorrowland constructie.

Het authentieke van het festival blijft dan bestaan.
 
  • Leuk
Waarderingen: pietmoeskops

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Blijf het proberen man, er kunnen altijd tickets vrijkomen. Maar heel kut voor je.

Lowlands Barst inderdaad uit zijn voegen. Heeft Lowlands ook geen opties om uit te breiden kwa bezoekers? Voor mij hoeft het voor het festival niet zo, maar de vraag is echt veel meer dan het aanbod.

Geen idee wat ik meer had kunnen doen. Ik zat klokslag 11.00 klaar. Toen er geen kaarten meer waren stond de teller op ruim 12.000 voor me. Toch een nanoseconde te laat geklikt.

Wel BKS kaarten. Dat ging een stuk ontspannender.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Geen idee wat ik meer had kunnen doen. Ik zat klokslag 11.00 klaar. Toen er geen kaarten meer waren stond de teller op ruim 12.000 voor me. Toch een nanoseconde te laat geklikt.

Wel BKS kaarten. Dat ging een stuk ontspannender.
Ja het is echt gewoon drama. Ik zit er zelf ook met meerdere devices heel slecht in de wachtrij. Gelukkig bon mijn maat in in de 2800 wachtende voor hem.

Maar gisteren had ik 48 wachtende voor me bij de start en had ik ook niks. Het is echt willekeur en een pure loterij.
 
  • Leuk
  • Thinking
Waarderingen: eva84 en Onibaba

Gebruikers die dit onderwerp bekijken