Lowlands 2024

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Net op tijd denk ik, want ik krijg nu zelf de melding dat er geen of weinig tickets beschikbaar zijn. Gelukkig maat van mij wel gelukt.

Kwam op 25000 binnen in de wachtrij; dat was al niet genoeg dus….
 

Nikfestilover

Sunset slot
18 okt 2021
3.168
2.416
Helaas bij mij zijn ze ook uitverkocht. Ik ga geen resale ticket kopen omdat ik deze niet kan “giften” aan jullie volgens mij. Zo te zien wel al veel mensen geslaagd gelukkig! Ik ga het binnekort proberen voor mezelf voor Pukkelpop ✨🔥 maar dat gaat vaak wat makkelijker.
Om voor mensen te kopen die alsnog willen gaan hier. En zonder winst verkoop ik die. Gewoon “als gift” en dan tikkie . Ik heb ook via dit forum destijds voor verkoopprijs een Lana del Rey ticket gekregen waar ik de betreffende persoon nog steeds dankbaar voor ben
 

Onibaba

Gouden Tip
16 mrt 2016
293
211
Bizar, ik was vanaf 11.00 in de rij maar ik kwam er niet door. Geen kaarten dus. Pfff. Nou, zelf als je heen wilt, is het zeer lastig om een kaartje te krijgen. Lowlands barst uit z'n voegen.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: @Marc

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Als iemand toevallig hier en extra camper met stroom heeft dan hoor ik het graag
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Bizar, ik was vanaf 11.00 in de rij maar ik kwam er niet door. Geen kaarten dus. Pfff. Nou, zelf als je heen wilt, is het zeer lastig om een kaartje te krijgen. Lowlands barst uit z'n voegen.
Blijven proberen, er vallen altijd nog kaarten vrij.
 
  • Leuk
Waarderingen: Onibaba

DeDaan

Playlistbediener
22 aug 2023
11
11
Hier is het ook gelukt, 8 kaarten kunnen kopen, alleen helaas geen groepsplekken, die waren al uitverkocht
Gewoon lekker vroeg de rij in voor de normale camping, prima gezellig alvast mensen leren kennen daar!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.355
5.049
Bizar, ik was vanaf 11.00 in de rij maar ik kwam er niet door. Geen kaarten dus. Pfff. Nou, zelf als je heen wilt, is het zeer lastig om een kaartje te krijgen. Lowlands barst uit z'n voegen.
Blijf het proberen man, er kunnen altijd tickets vrijkomen. Maar heel kut voor je.

Lowlands Barst inderdaad uit zijn voegen. Heeft Lowlands ook geen opties om uit te breiden kwa bezoekers? Voor mij hoeft het voor het festival niet zo, maar de vraag is echt veel meer dan het aanbod.
 
  • Leuk
Waarderingen: Onibaba

jaigalaar

Campingartiest
18 feb 2020
61
58
Had geluk met mn eerste browser sessie, daar was ik plek 2500 en kon ik vrij vlot 8 kaarten krijgen. Toen uitgelogd en een incognito tab geopend en daar kon ik er direct doorheen om nog 5 kaarten te bemachtigen op het account van een maat. Terwijl al mijn vrienden nog in de wachtrij stonden. Blijft een raar systeem. Maar wel 13 tickets bemachtigd!
 
  • Confetti
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken