Lowlands 2024

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
363
470
Zelfs de vreemdste bronnen delen we hier toch gewoon? Een nieuw twitteraccountje genaamd "Festivalhacker" komt met de volgende leak. Ziet er toch wel een beetje uit als een AI Prompt, maar de namen zelf zijn zover ik kan beoordelen geen eens gek bedacht.

Edit: Met een Noisia DJ-set valt deze persoon echter door de mand lijkt me...
GEUQ362WYAAlQxY
Als dit echt zou zijn, wat ik betwijfel, is t een sterke undercard
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.735
2.309
Sowieso stond Dry Cleaning er vorig jaar nog en het is niet de meest waarschijnlijke naam om direct op herhaling te komen
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Grappig trouwens dat ze Lil Yachty (die ook niet goedkoop is volgens mij) vergeten op alfabetische volgorde zijn vergeten te zetten.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
In 2022 kwamen de eerste namen op 2 februari, vorig jaar op 1 februari. Beide op een woensdag, 31 januari zou dan dit jaar een logische datum zijn. Dan is de kaartverkoop weer eerste weekend van februari. Als ze liever de eerste woensdag van februari bekendmaken zouden we 7 februari uitkomen.
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Deze mogen van mij part ook wel weer komen.in de Alpha.🤩🙏 Ze zijn weer druk bezig met nieuw werk. Nieuwe ep klinkt weer lekker.
Helemaal mijn idee, en heel graag! Ze komen bij mij ook regelmatig in mijn spotify lijstjes voorbij. Heb zelfs afgelopen weekend gecheckt hoe hun tourschema eruit ziet, maar die is akelig leeg.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Voor het zover is nog een rondje semi-realistische droom line-up doen?

Wie zien jullie graag als headliners? En welke kleine acts zouden jullie sws gaan checken?
 
  • On fire
Waarderingen: Dante

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.297
6.493
Lana Del Rey - Fred Again.. - Queens of the Stone Age - Peggy Gou - Sam Smith

The Smile - Skrillex - Big Thief - Fontaines D.C. - Four Tet - Aurora - Holly Humberstone - Jorja Smith - Marlon Hoffstadt
Blondshell - The Kills - Yard Act - Spiritbox - Wednesday - Meute - Pip Blom - Warhaus - Overmono
Prins S en de Geit - Pommelien Thijs - S10 - Joost - Hipqy - Droom Dit - Dorpstraat 3

Mijn laatste gokje :)
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Een naam die ik op veel festivals om ons heen zie is The Blaze, maar die staat nog nergens in Nederland dit jaar buiten de AFAS. Zal het Lowlands of DTRH worden?
 
  • Leuk
Waarderingen: sjoeske

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
669
595
Mijn eerste gok voor Lowlands 2024:

(Dance) Headliners:

Fred again..
Stormzy
QOTSA

Tom Odell
The Smile
Skrillex
Denzel Curry
Fontaines DC
IDLES
Roisin Murphy
Soulwax
Jorja Smith
Future Islands
Black country new road
Big thief
Inhaler
Chase & Status
High Vis
The Reytons
Jockstrap
Gerry Cinnamon
Nation of Language

Nederlandse/Belgische acts:

Prins S & Geit
Spinvis
Mula B
Lander & Adriaan
Kleine Crack
Elephant
Sef & Het el Salvador Ensemble
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Een naam die ik op veel festivals om ons heen zie is The Blaze, maar die staat nog nergens in Nederland dit jaar buiten de AFAS. Zal het Lowlands of DTRH worden?
Stonden vorig jaar op DTRH, dus Lowlands zou wat dat betreft de logischere keuze zijn.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
363
470
Headliners

Kendrick Lamar, Tyler the Creator, SZA, The Weeknd, Frank Ocean, Dua Lipa, Jay-Z, Travis Scott, Kid Cudi, MS Lauryn Hill, Kanye West, Doja Cat, Rosalia, Fred Again



SubHeadliner + rest

Kaytranada, Baby Keem, Kali Uchis, Brent Faiyaz, Jorja Smith, Miguel, Solange, Childish Gambino, Chance the rapper, metro boomin, Sampha, Skepta, Playboi Carti, Megan Thee Stallion, Cardi B, Clairo, Rex Orange County, Beach House, Aphex Twin, Thundercat, Men I Trust, Hiatus Kayote, Peggy Gou, Azaelia Banks, Disclosure, H.E.R., Clipse, City Girls, JID, Daniel Caesar, Little Dragon, Lil Uzi Vert, Killer Mike, Larry June, Amine, Don Toliver, Jpegmafia, Danny Brown, Tems, Isaiah Rashad, Lil Yachty, Redveil, Foushee, Smino, Freddie Gibbs, Ari Lennox, Mereba, Doechii, Yung Lean, Denzel Curry, Partynextdoor, Jean Dawson, Earthgang, Duckwrth, Marc Rebillet, Jarreau Vandal, Kenny Beats, Mall Grab, Tees Touchdown, Ken Carson
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken