Lowlands 2024

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Brutalismus 3000, Sampha en Arooj Aftab als absolute hoogtepunten van het weekend. Wat een heerlijk festival blijft het toch!
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
931
1.697
Idles was echt heerlijk in het voorvak, één van de vele hoogtepunten van het weekend, daarnaast vandaag ook genoten van Dead Poet Society, Heavn, NNO, Wargasm en net de laatste restjes energie eruit gegooid bij Koven.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.533
Wat een weekend, zoveel muzikale hoogtepunten! Deze programmering was zo ontzettend top, van de ochtenden tot diep in de nachten en dat elke dag weer. Gaat lastig worden om te overtreffen maar we gaan t zien in 2025.

Ik heb Fat Dog geskipt om met onze groep naar Fred Again.. te gaan. Daar baalde ik echt ff van maar net voor 19 euro een kaartje voor Nijmegen gekocht. Komt goed dus!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.504
2.013
Wat een weekend, zoveel muzikale hoogtepunten! Deze programmering was zo ontzettend top, van de ochtenden tot diep in de nachten en dat elke dag weer. Gaat lastig worden om te overtreffen maar we gaan t zien in 2025.

Ik heb Fat Dog geskipt om met onze groep naar Fred Again.. te gaan. Daar baalde ik echt ff van maar net voor 19 euro een kaartje voor Nijmegen gekocht. Komt goed dus!
Ik had al een kaartje voor Doornroosje maar de rest van de groep heeft zaterdag ook snel nog een ticket gescoord :)
 
  • Leuk
Waarderingen: Athos

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
164
Sunrise set van BSS was bij vlagen echt magisch. Om kwart over 8 was het toch echt mooi geweest voor mij. Nu nog de tent inpakken…
 
  • Leuk
Waarderingen: HOOFDLETTERS

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Goldband had alles om een memorabele show neer te zetten. Alleen teveel van het nieuwe album dat niemand kent, geen gastartiesten zoals de vorige keer en een raar einde. Zonde.
 
  • Leuk
Waarderingen: Kahoudini

Broccoli Rob

Randprogramma
18 aug 2017
113
248
Ik vond de polka party wel eventjes grappig, maar was heel blij toen ik bij Koven stond, heb daar mijn voeten nog even lekker kapot gedanst.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken