Lowlands 2024

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.746
9.692
Maar wel verbijsterend hoe leeg die alpha is. Zeker vergeleken met Sugababes gisteren. Het loopt gewoon helemaal leeg nu.
Zo zonde… andere tent had meer recht gedaan.
Oei, is het zo erg? Is toch wel een van de mooiste parels op de lineup.
 

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
43
118
Telefoon was een tijdje leeg, maar nog steeds helemaal vol van Sampha gister. Niet normaal, wat een waanzinnige show, band en stem. Denk niet dat het te toppen is (voor mij) deze editie. Ook een s/o voor het NNO, jemig wat leuk weer. Nu klaar voor thundercat en idles!
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.816
3.142
Telefoon was een tijdje leeg, maar nog steeds helemaal vol van Sampha gister. Niet normaal, wat een waanzinnige show, band en stem. Denk niet dat het te toppen is (voor mij) deze editie. Ook een s/o voor het NNO, jemig wat leuk weer. Nu klaar voor thundercat en idles!
Helemaal mee eens. Sampha was voor mij echt DE show tot nu toe. Van begin tot eind helemaal verloren geweest in het concert.
 
  • Leuk
Waarderingen: Dante

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.504
2.013
Ik vind eigenlijk dat er veel meer mensen zijn dan ik had verwacht. Heb echt vele malen erger gezien op de Alpha. Zit wel te kijken vanaf de heuvel, maar lekker concert vanaf hier.
De heuveltjes zitten lekker vol ja. Maar voor de tent is het matig gevuld. Maar misschien meer dan je op voorhand zou verwachten.
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.816
3.142
De heuveltjes zitten lekker vol ja. Maar voor de tent is het matig gevuld. Maar misschien meer dan je op voorhand zou verwachten.
Ja is ook meer dat het meer mensen zijn dan vooraf gedacht. Air is uiteindelijk toch best niche voor een groot deel van de bezoekers denk ik.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
470
633
Idles in een half lege Alpha…(edit: maar die gaan er wel voor 😅)

Barry Can’t Swim had beter in de Alpha gekund, daar was het wel druk. Trouwens ook erg goed.
 
Laatst bewerkt:

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.816
3.142
Is dat nou grappig bedoeld? Ieder toch zijn eigen smaak
Ieder zn eigen smaak, maar ondanks dat mensen heel veel mensen het leuk vonden was het muzikaal beneden peil. Neemt nog niet weg dat die hele Bravo het wel naar zn zin had, maar ik me continu afvroeg what the hell ik nou weer aan het kijken was
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
470
633
Nog 1 avondje! Ik heb de 100.000 stappen gehaald en dat is te merken in de voeten 🤣. Roisin Murphy & Mount Kimbie om op te warmen en dan Brutalismus 3000, Spiritbox, en kijken hoever ik kom in de India
 
  • Leuk
Waarderingen: Raskolnikov

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.504
2.013
Ik
Nog 1 avondje! Ik heb de 100.000 stappen gehaald en dat is te merken in de voeten 🤣. Roisin Murphy & Mount Kimbie om op te warmen en dan Brutalismus 3000, Spiritbox, en kijken hoever ik kom in de India
Roisin Murphy was alvast fantastisch. Mount Kimbie so far ook goed!
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Gebruikers die dit onderwerp bekijken