Lowlands 2024

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Zo!

Weer thuis, na Air richting camper gelopen en vertrokken...

Het festival is wel erg veranderd sinds 2015, vooral het publiek, van een bierpubliek naar een havermelk drinkend ectsacypubliek. ... Het lijkt ook wel een stuk drukker..

Geen enkele headliner gezien, maar gelukkig stonden er wel andere bands tegenover.

Wat een gemengd gevoel over wat het festival geworden is. Maar zien waar wij in de toekomst heen gaan...
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
342
625
Roisin Murphy waa op elk moment geweldig, wat een afstemming tussen haar en de band. Ook goed publiek, alle teksten waren bekend.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
309
332
Het slot van Mount Kimbie was geweldig. Ik keek achter me en zag de zon letterlijk ondergaan. Dat soort momenten zijn zo prachtig.
Mount Kimbie begon als drie vorken in een blender maar ben terug gekomen voor de tweede helft en dat hebben ze meer dan geleverd. Wat een show, laagjes bouwen en bouwen en bouwen.

Vervolgens naar Brutalismus en dat was ook briljant maar gewoon keihard zagen. Love it
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

LIBOH

Gouden Tip
26 jan 2023
318
235
Mount kimbie was top. Lag het aan mij of stond t geluid veel harder dan normaal? Ik stond wel helemaal voor san, maar dat stond ik het hele weekend al.
 
  • Leuk
Waarderingen: micham en BeWario

Athos

Support act
13 jul 2023
984
1.533
Ja? Ik vond de Alpha + heuvels boven verwachting goed gevuld hoor. 2e helft van het concert heb ik alleen geskipt
Was gewoon aardig druk bij Air. Op het veld achter de tent was het ook goed gevuld. Vorig jaar bij NBT was dat gewoon leeg en dat was nog wel een (sub)headliner.

Ik heb er iig van genoten. Eerst rechtsvoor en toen heerlijk chillend op de heuvel.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.504
2.013
Was gewoon aardig druk bij Air. Op het veld achter de tent was het ook goed gevuld. Vorig jaar bij NBT was dat gewoon leeg en dat was nog wel een (sub)headliner.

Ik heb er iig van genoten. Eerst rechtsvoor en toen heerlijk chillend op de heuvel.
Aardig druk op zijn hoogst. Maar vergeleken met Jungle By Night en Sugababes was het matig. En dan ook nog eens de enorme aantallen die we weg zagen lopen na 4 nummers…. Ik vind het verder ook niet erg hoor. Maar Bravo was helemaal goed geweest.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
309
332
Aardig druk op zijn hoogst. Maar vergeleken met Jungle By Night en Sugababes was het matig. En dan ook nog eens de enorme aantallen die we weg zagen lopen na 4 nummers…. Ik vind het verder ook niet erg hoor. Maar Bravo was helemaal goed geweest.
Bravo was prima geweest voor AIR, dan had de show ook wat beter uit de verf gekomen. Al stond t daar regelmatig ook flink leeg (Roisin Murphy, Spinvis, Soulwax, Sampha)
 
  • Leuk
Waarderingen: micham

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.867
6.104
Wat waren jouw hoogtepunten?
Ga ik deze week voor zitten. Wunderhorse en Mount Kimbie zijn wel mijn ding. Maar Wunderhorse eindigde vreemd en abrupt, en Mount Kimbie kwam weer erg langzaan op gamg. Maar ik heb enorm veel goede en leuke optredens gezien in diverse facetten. Het is een mooie editie. Zo nog wat D&B aanplakken en dan zit het er op. Ik wil morgen ook een beetje op tijd vertrekken.
 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
43
118
Goldband was een euhhh.. ervaring? Wel lol gehad, maar zoals al gezegd, dat einde? Zoveel festival anthems -zeker voor dit publiek- en dan afsluiten met een nummer dat bijna niemand kent. Correct me if im wrong, ik heb nooit iets van het tweede album gehoord. Maar goed al met al prima vermakelijk! Vette entrance sowieso.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken