Lowlands 2024

Dante

Gouden Tip
2 jun 2023
440
708
Hoe groot denken jullie de kans dat Fred nog ergens opduikt voor een secret show? Adonis nachtje voor zn headline slot b2b met Skrillex? Of dezelfde nacht?
Lijkt mij dat Lowlands dit absoluut aangemoedigd heeft, aangezien Fred again doorgaans wel fan is van dit soort spontaniteit.
Ik verwacht hem sowieso bij Romy en hoop dat hij ook iets met Sampha doet (ze hebben een nummer staan op het aankomende album).
Ik zie het graag gebeuren bij Skrillex, maar die dag staat Fred again in België. Andersom staat Skrillex in België tijdens Fred again zijn show.
 
  • Leuk
Waarderingen: Knakworst en putdeksel14

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
240
262
Afspreken bij de Raket als je elkaar kwijt bent toch?
De eerste jaren dat ik naar LL ging hingen de houten wanden bij de 24-uurs tent vol met briefjes van mensen die op zoek waren naar andere mensen.
Er stond dan bv vaag omschreven waar je tent stond, of dat je op een bepaalde tijd ergens zou zijn. Elkaar tegenkomen op het festival hing helemaal aan elkaar van toeval en geluk. Mooi was dat
Klink ik nu oud?

Volgens mij haalde je kaartjes toen bij het postkantoor of de VVV
Lowlands1996.jpg
 

Mark's Kal

Subheadliner
4 jul 2022
3.826
4.775
De eerste jaren dat ik naar LL ging hingen de houten wanden bij de 24-uurs tent vol met briefjes van mensen die op zoek waren naar andere mensen.
Er stond dan bv vaag omschreven waar je tent stond, of dat je op een bepaalde tijd ergens zou zijn. Elkaar tegenkomen op het festival hing helemaal aan elkaar van toeval en geluk. Mooi was dat
Klink ik nu oud?

Volgens mij haalde je kaartjes toen bij het postkantoor of de VVV
Bekijk bijlage 9921
Bij de tickets van de jaren '90 (en prijzen van toen) moet ik nu meteen aan deze post van Kakhiel denken:
 

freezeroz

Campingartiest
14 feb 2023
91
184
De eerste jaren dat ik naar LL ging hingen de houten wanden bij de 24-uurs tent vol met briefjes van mensen die op zoek waren naar andere mensen.
Er stond dan bv vaag omschreven waar je tent stond, of dat je op een bepaalde tijd ergens zou zijn. Elkaar tegenkomen op het festival hing helemaal aan elkaar van toeval en geluk. Mooi was dat
Klink ik nu oud?

Volgens mij haalde je kaartjes toen bij het postkantoor of de VVV
Bekijk bijlage 9921
Leuk, ik heb ze ook nog allemaal uit die tijd. Hier staat een prijs van 140 gulden. Ik meen dat op mijn eerste kaartje 90 gulden stond.
40€ dus. Andere tijden🤣.
 
  • Winning
Waarderingen: @Marc

Mimi

Playlistbediener
4 jul 2023
48
161
Een heuptasje is handig. Misschien een tip voor komende editie?
Ik vind de High Coast Hip Pack van Fjällräven fijn, dit jaar voor het eerst voor festivals gekocht en gebruik m ook dagelijks. Meerdere vakjes, telefoon past er makkelijk in met powerbank, kleine tube zonnebrand, zonnebril en andere prullariae. Ook een clipje voor een sleutel. Achterkant is padded en heeft een verborgen vakje, ideaal voor pasjes, muntjes, en andere secret stuff. Je kan dingen aan de zijkanten hangen (beker met een papierclip, drinkfles, jasje), en ik kan m als sling en als heuptas dragen. En tot nu toe de regen doorstaan!

 

philmania

Playlistbediener
12 jul 2018
39
75
Is er eigenlijk iets gezegd over dat Queens of the Stone Age al dan niet wordt doorgeschoven naar 2025?
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.955
2.691
Is er eigenlijk iets gezegd over dat Queens of the Stone Age al dan niet wordt doorgeschoven naar 2025?
Het concept doorschuiven bestaat niet echt. Als ze toevallig weer op tour zijn in die periode kan het natuurlijk, maar ik zou er niet vanuit gaan.
 

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
304
330
Lijkt mij dat Lowlands dit absoluut aangemoedigd heeft, aangezien Fred again doorgaans wel fan is van dit soort spontaniteit.
Ik verwacht hem sowieso bij Romy en hoop dat hij ook iets met Sampha doet (ze hebben een nummer staan op het aankomende album).
Ik zie het graag gebeuren bij Skrillex, maar die dag staat Fred again in België. Andersom staat Skrillex in België tijdens Fred again zijn show.
Daarom, Fredje kennende met zn album listening parties in Londen op de fiets, zn ambient setje op Glasto, zal ie wel iets in gedachten hebben
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken