Lowlands 2024

BeWario

Gouden Tip
27 jun 2023
303
327
Ik heb er nog nooit van gehoord tot 10 minuten terug, en na het 2 minuten te hebben geluisterd geconcludeerd dat ik het bagger vind.

Jack White had een fantastische vervanger geweest in hetzelfde genre...
Het is duidelijk dat je niet zo van de elektronische acts bent, maar ze hadden ook net zo goed IDLES en Peggy Gou door kunnen schuiven en de Staat als invaller boeken.

Daartegenover staat dat je nu wel een act van wereldformaat hebt ipv een Nederlandse invaller en wat schuiven met al bekende artiesten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.851
6.069
Op een festival waar je geen dagkaarten voor verkoopt kan dat wel kloppen.

Op een Pukkelpop zou dat voor veel mensen die een zondagticket hebben gekocht net andersom zijn.
Maar we zitten in het Lowlands ticket. Zo kort een cancellation van een van je headliners is nooit 1 op 1 te vervangen. Dat geld voor zowel The Smile maar ook voor QOTSA.

Ik snap dat het voor iemand persoonlijk minder kan uitpakken, voor mij is dit ook het geval (want ik Justice wel skippen denk ik). Soms moet je ook gewoon realistisch zijn en even iets breder trekken dan je eigen mening.
 

Davidd

Support act
7 jul 2021
915
1.678
Tot een jaar of 12 geleden geef ik je gelijk :)
Welk Nederlands festival is dan meer waard voor je geld de laatste 12 jaar?

Dat het niet je smaak is, dat mag, maar op vorig jaar na heb ik altijd jaren gehad met persoonlijke topnamen op LL.
 

Novis95

Randprogramma
11 mei 2023
178
554
Jaaaah, Justice. Blij mee. Jammer voor de QOTSA fans natuurlijk, maar ik baalde Justice te missen dit seizoen en dat gaat alsnog lukken!
Wat Brian zegt! Maar dan nóg enthousiaster! Een behoorlijke aderlating voor de fans van QOTSA maar ik baalde enorm dat Justice niet naar LL kwam dit jaar, dus dit is eigenlijk best een welkome vervanging.
 

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
222
167
Het is voor mij nu al de 3e keer dat ze een festivalshow moeten cancellen 😭

Het is dat er nog zoveel anders leuks staat, maar anders zou ik serieus overwegen om niet te gaan
 

alle namen zijn bezet

Campingartiest
13 dec 2023
66
77
Gellukkig kunnen mensen die bliepjes en blopjes niets vinden volgens het gelekte blokkenschema bij Blawan terecht. Daar krijg je echte metaal (geluiden)
Ik hoop dat er nog wat geschoven gaat worden. Dit zou voor mij wel echt een mega clash zijn.... Kunnen ze Blawan niet tegelijk met Goldband laten spelen?🙏
 

spongebobsong

Randprogramma
10 mrt 2023
119
171
Ik luister niet veel naar rockmuziek en als ik dit doe dan zijn het de bands die mijn ouders vroeger altijd opzetten. Ik ben dus niet zo thuis in de namen van bands die nu nog touren. Wel wilde ik graag naar QOTSA en nu zij wegvallen heb ik geen idee welke andere rockbands de moeite waard zijn. Wat zijn de bands (liefst met lekker wat energie) die ik moet gaan checken op lowlands om toch wat rock mee te pakken?
IDLES, Soft Play, Miles Kane, Personal Trainer, Bob Vylan
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken