Eerlijk is eerlijk, Justice hebben ze goed gefixt zo last minute. Er zal ongetwijfeld een afspraak met Friendly Fire gemaakt zijn hierover aka een afkoopsom van de exclusiviteit van Justice deze zomer. Ik heb Justice op BKS gezien, ik vond het erg tof maar de mega hype eromheen vond ik ook wat overdreven.
Ik baal echt enorm van QOTSA, wilde ze na 7 jaar weer eens zien. Had ook liever een rock headliner erbij, maar iets van het formaat QOTSA tourt nou ook niet echt rond Lowlands (alleen LCD misschien, maar dat moet dat ook maar net lukken). En een Jack White of The Offspring past anno 2024 ook niet echt meer op Lowlands, zeker niet als headliner.
De line up is voor mij helaas echt onthoofd wel. Denzel, The Smile en QOTSA waren top must sees voor mij. Mijn zin in Lowlands is denk ik nog nooit zo laag geweest, maar wellicht kan een gunstig blokkenschema nog wat soelaas bieden.
Ps. QOTSA kunnen we trouwens denk ik wel alvast met potlood opschrijven voor 2025. Verwacht dat die hun juli/augustus festival tour volgend jaar wel gaan inhalen.