Lowlands 2024

gy0n

Randprogramma
3 jun 2022
222
167
Ik luister niet veel naar rockmuziek en als ik dit doe dan zijn het de bands die mijn ouders vroeger altijd opzetten. Ik ben dus niet zo thuis in de namen van bands die nu nog touren. Wel wilde ik graag naar QOTSA en nu zij wegvallen heb ik geen idee welke andere rockbands de moeite waard zijn. Wat zijn de bands (liefst met lekker wat energie) die ik moet gaan checken op lowlands om toch wat rock mee te pakken?
IDLES, Soft Play, Miles Kane, Personal Trainer, Bob Vylan
Ramkot, Fat Dog
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en Knakworst

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Zo, dat is nog eens een konijn uit de hoge hoed toveren. Ergens bekruipte me al het gevoel dat Qotsa nog af zou zeggen.
Maar als je Justice kan boeken, dan is dat echt heel goed gedaan.
Persoonlijk ben ik hier nog wel blijer mee, QOTSA toch al wat vaker gezien, en Justice word pas de 2e keer en is echt lang geleden, dus ik zeg Let's Go :cool:
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Wel 2 klassiekers dus daar kan het niet aan liggen. Ik kan me met het nummer stress ook nog wel voorstellen dat het niet helemaal je ding is. Maar ik zou (als je wilt natuurlijk) een keer een live set opzoeken. Dan kun je zien dat het een enorm vete live ervaring is!;)
De teleurstelling van de afzegging van Qotsa speelt natuurlijk behoorlijk mee in hoe de band binnenkomt.
Als dit na een paar dagen gezakt is ga ik het weer even proberen.
 

Don_076

Campingartiest
6 feb 2024
60
198
Ben ook wel blij met Justice. Heb ze eerder gemist op Lowlands, dus dat kan ik nu inhalen. En waarschijnlijk ook een klein beetje Tame Impala op Lowlands hiermee, wat ik al helemaal toejuich.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken