Lowlands 2024

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
422
8
Hoi allen,

Weet iemand hoe je kluisjes kan huren op lowlands en de kosten hiervan? En hoeveel truien/vesten passen in een kluisje? Alvast dank voor de reactie :)
 

Archie

Playlistbediener
17 apr 2024
29
61
los van deze grap geniet ik altijd zo van de insta comments bij weer een nieuwe aankondiging namen: 'ik ken niemand, bagger lineup' en 'wat?? geen marlon hoffstad????' en (bij dtrh, een aantal weken voor het festival) 'kom nou eens met écht goede headliners man'
Heerlijk om soms even de comments te bekijken voor een stukje opwinding. Alleen die die marlon-comments krijg ik wel bijna het idee alsof zij naar letterlijk naar 1 feestje per jaar gaan..
 

Camping2

Randprogramma
6 jun 2022
160
343
Hoi allen,

Weet iemand hoe je kluisjes kan huren op lowlands en de kosten hiervan? En hoeveel truien/vesten passen in een kluisje? Alvast dank voor de reactie :)
Ik heb die vraag (en het antwoord) een paar dagen geleden voorbij zien komen.
 

XaviLL

Randprogramma
21 jul 2024
104
248
Ik heb zowel QOTSA als Justice nog nooit gezien. Beide staan zeer hoog op me lijstje. Zeer zuur voor de QOTSA fans, maar dat Lowlands zó een vervanger regelt kan je alleen maar voor applaudisseren.
Vorig jaar kregen we Froukje (was wel stuk korter op de dag), maar toch.
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Erg jammer, maar, wauw. Knap hoor dat ze Justice regelen! Ik was al bang voor S10😂.

Heb ze dit jaar al op BKS gezien en het was niets minder dan bizar, intens, insane. Die lichtshow is z’n tijd vooruit. En de Alpha is de perfecte plek hiervoor. Heb die hele show gedacht ‘waarom heeft LL ze niet?’

Lekker.
Wat hebben Froukje em S10 eigenlijk met muziek te maken?
 
  • Winning
Waarderingen: Broodrooster

Gebruikers die dit onderwerp bekijken