Lowlands 2024

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.851
6.069
Gewoon een uitstekende vervangenr.Voor mij persoonlijk jammer, had wel zin om te rocken, en dat valt nu wel weg in de grotere namen. En dat Justice al op BKS stond dit jaar maakt voor mij iets minder interessant.

Maar je moet ook gewoon reëel zijn dat het een prima vervangende act is.
 

Thieske

Dagopener
23 feb 2023
590
513
Jammer en tegelijkertijd knap geregeld. Maar hoe heeft BKS niet vastgelegd dat hun headliner een NL festival exclusive is???
Dit was toch wel een ding? Ik dacht ergens op het forum gelezen te hebben dat ze die exclusiviteit wél hadden tot na de zomer. Misschien hebben ze dat van FF afgekocht?
 

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
402
420
Ik dacht als ik vanaf nu BKS en LL doe weinig dubbelingen zou hebben, maar nu heb ik 1 headliner op beide festivals in hetzelfde jaar. Ongelofelijk.
 

huug

Campingartiest
5 aug 2023
68
97
Beetje veel dance op de topspots. Maaargoed. Gezien de improvisatie een prima alternatief. Had wel fomo na BKS
 

Joris

Subheadliner
7 feb 2016
3.776
3.105
Ik dacht als ik vanaf nu BKS en LL doe weinig dubbelingen zou hebben, maar nu heb ik 1 headliner op beide festivals in hetzelfde jaar. Ongelofelijk.
Nood breekt wet toch, dat de acts met bosjes uitvallen kunnen ze ook niks aan doen. Een headliner die reeds al op BKS stond is gewoon een goede set dan.
 
  • Leuk
Waarderingen: Greyhound

jaigalaar

Randprogramma
18 feb 2020
119
173
Erg jammer van QOTSA, maar tegelijkertijd helpt een naam als Justice wel om van de schik te bekomen. Absoluut geen slechte vervanger alhoewel het wel een heel ander straatje is natuurlijk. Gelukkig staan er nog genoeg andere rockbandjes op de planning.
 

Spaulding

Randprogramma
6 jul 2024
107
99
Denk dat je op zo’n enorm korte termijn, waarin je veel moet regelen qua contracten, mogelijkheden etc. heel erg blij moet zijn dat ze alsnog een headlinewaardige naam hebben kunnen strikken ongeacht het genre. Er heeft ook ooit een Froukje gestaan, omdat Florence + the machine cancellede
Voor een prijs die gelijkwaardig is aan een ticket voor Werchter is de line up niet in verhouding.

En nu is er geen noemenswaardige naam meer over.

Ja ik snap dat vervanging moeilijk te fixen is, maar heb wat op de plank....
 
  • Leuk
Waarderingen: Avani

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
384
208
Jammer en tegelijkertijd knap geregeld. Maar hoe heeft BKS niet vastgelegd dat hun headliner een NL festival exclusive is???
Is best mogelijk dat dit het geval was, maar dat ze hier over onderhandeld hebben toch? Aangezien BKS toch al geweest is en Lowlands toch al is uitverkocht, kan er best een uitzondering gemaakt worden imo, al dan niet tegen een vergoeding. (Afijn, dit is speculeren)
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
14.711
9.610
Wel interessant dat pkp geen vervanger heeft nog. WayOutWest heeft Jack White
Ben benieuwd wat daar verschijnt. Werken natuurlijk met dagtickets en die zondagtickets zijn toch voor een groot stuk verkocht aan QOTSA fans.
 

WTSGD

Campingartiest
22 jul 2024
66
163
Voor een prijs die gelijkwaardig is aan een ticket voor Werchter is de line up niet in verhouding.

En nu is er geen noemenswaardige naam meer over.

Ja ik snap dat vervanging moeilijk te fixen is, maar heb wat op de plank....

Lowlands is qua festivalervaring toch ook niet te vergelijken met Werchter? Werchter heeft altijd de grotere namen omdat het veel meer een headliner-gedreven festival is?

Lowlands is de ‘totaalervaring’ incl. nachtprogramma en randprogramma. Dat wordt vaak gecompenseerd met minder grote namen
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken