Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Wij hebben ook besloten om vanavond al richting huis te gaan i.p.v. morgen door de vermoeidheid. Gister wel 1 van mijn beste festival dagen ooit gehad! Straks nog even naar de Lima en dan richting huis.
75 minuten is veel te weinig voor het materiaal wat Billie heeft. Ze zijn nu alles er in een razend tempo aan het doorblazen en dat doet de show geen goed vind ik.
Hmm weet niet of het meer mensen treft dit jaar, maar ik ben ook eerder naar huis gegaan vandaag. Gister van 1700 tot vandaag 1000 met buikkrampen en misselijkheid in de tent gelegen. Werd steeds erger door de dag heen.
Voor mn gevoel was t niet extreem heet en ik drink prima. Maarja, kan gebeuren.
Hmm weet niet of het meer mensen treft dit jaar, maar ik ben ook eerder naar huis gegaan vandaag. Gister van 1700 tot vandaag 1000 met buikkrampen en misselijkheid in de tent gelegen. Werd steeds erger door de dag heen.
Voor mn gevoel was t niet extreem heet en ik drink prima. Maarja, kan gebeuren.
Krijgt de fenomenale en in alles briljante Billie het toch voor elkaar om Boygenius nog te overtreffen. Festivalshow van het weekend, headliner van het jaar?!
Billie show geluisterd. Niets van gezien door de drukte. Lig nu alweer plat in de caravan. Normaal zou ik nog wat India meepakken met d&b maar het is klaar voor vandaag.
Zou willen dat ik volgend jaar de lineup eerst kan afwachten voordat ik een kaart koop maar dat zal er vast niet in zitten.
Aan de strijders die nog een nachtje door trekken: veel plezier
Niet echt wat van Billie meegekregen ook al was ik er het laatste halfuur bij. Tentje is heerlijk. Welterusten Lowlands, zonder twijfel tot volgend jaar!
Doet hier toch wel een klein beetje pijn dat ik Moderat nu de 2e keer op rij mis door een clash (vorig jaar DTRH item). Ga ik hopelijk in oktober inhalen in 013, want ze zijn hier ook al 10+ jaar favoriet en alle vorige shows die ik zag waren geweldig
In de Lima stond het net nog aardig vol. Wij houden het nu ook voor gezien, mede vanwege een verjaardag vandaag. En deels vanwege vermoeidheid, 91000 stappen gezet van donderdagmiddag tot nu.