Lowlands 2023

lennardschaaf

Playlistbediener
15 aug 2023
5
0
Hi allen! Wij komen met de auto naar Lowlands, en zijn van plan vroeg te gaan. Echter weten wij niet hoe laat de parking open gaat en of we dan dubbel lang in de rij staan, bijvoorbeeld eerst tot 9 uur bij de parking en daarna nog lang bij de polsbandjestent. Of is het zo dat de parking rond 6/7 open is en je door kan in de rij voor de bandjes?
 
  • Verdrietig
Waarderingen: pietmoeskops

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.849
1.762
Hi allen! Wij komen met de auto naar Lowlands, en zijn van plan vroeg te gaan. Echter weten wij niet hoe laat de parking open gaat en of we dan dubbel lang in de rij staan, bijvoorbeeld eerst tot 9 uur bij de parking en daarna nog lang bij de polsbandjestent. Of is het zo dat de parking rond 6/7 open is en je door kan in de rij voor de bandjes?
Dit wordt in de pagina's hiervoor besproken, lees dat even terug voor alle info
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Is inderdaad besproken.

9 uur of iets eerder gaat ie open.
Maar in de rij sta je toch wel ongeacht wanneer je komt
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.849
1.762
Ik kon hier niet bepaald uithalen hoe laat de parking opengaat. Is het een paar uur eerder of bijvoorbeeld een halfuurtje?
Er is eerder gemeld dat 'ie om 9 opengaat. Ze willen 'm soms wel eerder openen, maar dat wordt sws niet gecommuniceerd
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
248
314
Hi allen! Wij komen met de auto naar Lowlands, en zijn van plan vroeg te gaan. Echter weten wij niet hoe laat de parking open gaat en of we dan dubbel lang in de rij staan, bijvoorbeeld eerst tot 9 uur bij de parking en daarna nog lang bij de polsbandjestent. Of is het zo dat de parking rond 6/7 open is en je door kan in de rij voor de bandjes?
De parking gaat woensdagavond al open. Als je niet in een riool wil staan is het advies woensdag na de lunch te gaan rijden. Je kunt dan woensdagnacht in je auto slapen en donderdagochtend rond 04.30 het beste in de rij gaan staan.
 

lennardschaaf

Playlistbediener
15 aug 2023
5
0
De parking gaat woensdagavond al open. Als je niet in een riool wil staan is het advies woensdag na de lunch te gaan rijden. Je kunt dan woensdagnacht in je auto slapen en donderdagochtend rond 04.30 het beste in de rij gaan staan.Hahah
De parking gaat woensdagavond al open. Als je niet in een riool wil staan is het advies woensdag na de lunch te gaan rijden. Je kunt dan woensdagnacht in je auto slapen en donderdagochtend rond 04.30 het beste in de rij gaan staan.
😂
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.849
1.762
De parking gaat woensdagavond al open. Als je niet in een riool wil staan is het advies woensdag na de lunch te gaan rijden. Je kunt dan woensdagnacht in je auto slapen en donderdagochtend rond 04.30 het beste in de rij gaan staan.
Ik sta ondertussen al op de parking, eerste 10 auto's zijn er al. Even twee nachtjes in de auto slapen maar dan sta je wel vooraan als de deuren open gaan.
 
  • Wow
  • Leuk
Waarderingen: Broodrooster en eva84

lennardschaaf

Playlistbediener
15 aug 2023
5
0
Ik sta ondertussen al op de parking, eerste 10 auto's zijn er al. Even twee nachtjes in de auto slapen maar dan sta je wel vooraan als de deuren open gaan.
oké ik zal het maar toegeven dan, ik sta er al een week. In ieder geval wel bijna vooraan..
 
12 nov 2016
655
392
Mogelijk dat ondergetekende ook gaat, maar dan pas vanaf vrijdag. Hoe groot is de kans op een redelijke campingplek te krijgen denken jullie, mits we later die ochtend arriveren?
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.101
324
Mogelijk dat ondergetekende ook gaat, maar dan pas vanaf vrijdag. Hoe groot is de kans op een redelijke campingplek te krijgen denken jullie, mits we later die ochtend arriveren?
Op camping 0 wordt steeds een nieuw stuk veld geopend voor mensen die later arriveren. Is best ver lopen vanaf de parkeerplaats maar zeker ruimte genoeg om een tent op te zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

Arndb

Playlistbediener
16 apr 2023
8
5
Heb je dat ergens vandaan of hier gelezen? Ik ben namelijk volgensmij degene die dat de wereld in heeft geslingerd. En dat is puur gebaseerd op wie veelal contact heeft met Berkan V8 op instagram.

Vind Tjade, Afra en Young Marco namelijk ook nog wel redelijke kanshebbers.
Van een vriendin van me die groot fan is van Elias (maar jij ook aan je PF te zien ;))

Tjade zou me ook echt leuk lijken! (Niet alsof ik er ga staan maar goed)
 
  • Leuk
Waarderingen: Joris

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
314
263
Wachten, lange tochten over campings voor een plekje, tent beetje scheef, buren vragen of ze de tent kunnen opschuiven. Tja, soms heb je geluk en soms heb je een jaartje pech. Het ene jaar is 't andere niet, gewoon gaan en gaat 't meemaken. Enjoy dit weekend people.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.744
2.331
Vooral 's nachts ook. Dit jaar niet vergeten mijn handdoek binnen te leggen, die was zeiknat na de bui op vrijdag vorig jaar.
En dat ventilatieflapje aan de zijkant van je tent niet open laten staan met je slaapzak ertegenaan. Vorig jaar een nacht samen onder één slaapzak moeten slapen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
228
378
Tjade suggereert 'misschien' te draaien op Lowlands, maar staat niet op de line-up. Staat wel een vraagteken bij zijn tourschema bij Biddinghuizen. Is hij een back-up voor een andere DJ die mogelijk uitvalt?

Waar lees/zie je dit? Zou wel erg top zijn, vorig jaar een erg goede set
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken