Lowlands 2023

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
155
300
Gasten, ga nou lekker genieten van Lowlands. Fuck it wanneer het open gaat. Vertrek wanneer je wil, sluit aan in de rij (als je voor 9h arriveert) om de parkeerplaats op te komen en vervolgens weer om bij de polsbandjes tent te komen. Drink een biertje (of tien), leer de mensen om je heen kennen. Het is allemaal part of the experience. Wil je met twintig man bij elkaar staan, loop je lekker door naar camping zes (of jullie hadden maar een groepsplek moeten reserveren). Het is tien minuten verder lopen naar de Alpha, maar je bent maandag ook weer sneller bij de auto. Ook dat hoort erbij, laat het ook allemaal een beetje gebeuren.
Dit.
Desalniettemin juist door al deze vragen over hoe laat te vertrekken extra blij met mijn gereserveerde tentje. ;-)
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: eva84 en LLoww

Lowlandsje

Playlistbediener
19 jul 2022
24
45
Tjade suggereert 'misschien' te draaien op Lowlands, maar staat niet op de line-up. Staat wel een vraagteken bij zijn tourschema bij Biddinghuizen. Is hij een back-up voor een andere DJ die mogelijk uitvalt?
 

Michaela

Playlistbediener
14 aug 2023
5
1
Je komt binnen aan de kant van camping 5 en 6, toch?
Wij staan op de groepcamping, hoe ver zou het lopen zijn daarheen vanaf de ingang?
 

Michaela

Playlistbediener
14 aug 2023
5
1
Wij ontdekte op DTRH met geluk Nu Genea terwijl iedereen bij Paolo Nutini stond. Ik hoop weer een vergelijkbare parel te vinden. Mochten er mensen nog tips hebben dat een beetje met Nu Genea overeenkomt, hit me up!
 
  • Leuk
Waarderingen: bksdtrhll

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
19
37
Wij ontdekte op DTRH met geluk Nu Genea terwijl iedereen bij Paolo Nutini stond. Ik hoop weer een vergelijkbare parel te vinden. Mochten er mensen nog tips hebben dat een beetje met Nu Genea overeenkomt, hit me up!
Inderdaad! Dat hadden wij vorig jaar op LL met Nu Genea
 
  • Leuk
Waarderingen: Michaela

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Tjade suggereert 'misschien' te draaien op Lowlands, maar staat niet op de line-up. Staat wel een vraagteken bij zijn tourschema bij Biddinghuizen. Is hij een back-up voor een andere DJ die mogelijk uitvalt?
Misschien op de vraagtekens van de maandagochtend op de Armadillow?
 

westlander

Campingartiest
5 feb 2018
64
22
Komt er überhaupt wel een video van het terrein?
Ook het aantal podcast is dit jaar weer vrij matig helaas,
 

Athos

Dagopener
13 jul 2023
504
745
Mijn zondag is nog wel echt karig. Met veel luisteren nu aantal artiesten gevonden die ik een kans wil geven. Hopelijk wordt ik positief verrast. Iemand nog tips voor de zondag (voornamelijk overdag)?
Sophie Straat, joe unknown en Bombay Bicycle Club staan op mijn programma.
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
87
226
Gasten, ga nou lekker genieten van Lowlands. Fuck it wanneer het open gaat. Vertrek wanneer je wil, sluit aan in de rij (als je voor 9h arriveert) om de parkeerplaats op te komen en vervolgens weer om bij de polsbandjes tent te komen. Drink een biertje (of tien), leer de mensen om je heen kennen. Het is allemaal part of the experience. Wil je met twintig man bij elkaar staan, loop je lekker door naar camping zes (of jullie hadden maar een groepsplek moeten reserveren). Het is tien minuten verder lopen naar de Alpha, maar je bent maandag ook weer sneller bij de auto. Ook dat hoort erbij, laat het ook allemaal een beetje gebeuren.
Hahaha ik begrijp niet helemaal waarom mijn vraag over de openingstijden van het parkeerterrein deze reactie triggert. Voor mij is het plannen en fantaseren over de 'ideale voorbereiding', campingkeuze en aankomsttijd even zo goed onderdeel van de voorpret als het inluisteren, eettentjes checken en drone-foto's kijken. Ik snap ook dat ik er weinig aan ga veranderen hoe laat het terrein opengaat, en dat de rij nou eenmaal de rij is. Dat wil niet zeggen dat ik niet op zijn minst een poging ga wagen om een uitgekiend strijdplan te maken. Ook al blijft daar in de praktijk bar weinig van over.

Misschien luister ik wel naar je, en maak ik op zondag nog ergens een uurtje tijd om te genieten❤️
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
155
300
Hahaha ik begrijp niet helemaal waarom mijn vraag over de openingstijden van het parkeerterrein deze reactie triggert. Voor mij is het plannen en fantaseren over de 'ideale voorbereiding', campingkeuze en aankomsttijd even zo goed onderdeel van de voorpret als het inluisteren, eettentjes checken en drone-foto's kijken. Ik snap ook dat ik er weinig aan ga veranderen hoe laat het terrein opengaat, en dat de rij nou eenmaal de rij is. Dat wil niet zeggen dat ik niet op zijn minst een poging ga wagen om een uitgekiend strijdplan te maken. Ook al blijft daar in de praktijk bar weinig van over.

Misschien luister ik wel naar je, en maak ik op zondag nog ergens een uurtje tijd om te genieten❤️
Ik denk dat het eerder kwam doordat je al de achtste of zo was die dit vroeg. Op een gegeven moment kreeg ik ook het idee dat hoe laat vertrekken iets te belangrijk gevonden wordt.
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
99
211
Hahaha ik begrijp niet helemaal waarom mijn vraag over de openingstijden van het parkeerterrein deze reactie triggert. Voor mij is het plannen en fantaseren over de 'ideale voorbereiding', campingkeuze en aankomsttijd even zo goed onderdeel van de voorpret als het inluisteren, eettentjes checken en drone-foto's kijken. Ik snap ook dat ik er weinig aan ga veranderen hoe laat het terrein opengaat, en dat de rij nou eenmaal de rij is. Dat wil niet zeggen dat ik niet op zijn minst een poging ga wagen om een uitgekiend strijdplan te maken. Ook al blijft daar in de praktijk bar weinig van over.

Misschien luister ik wel naar je, en maak ik op zondag nog ergens een uurtje tijd om te genieten❤️
Was ook helemaal niet specifiek alleen nav jouw berichtje, sorry was misschien ook niet slim om met mijn betoog op jouw reactie te reageren. Ging meer in general dat ik pagina na pagina zoveel dingen en vragen voorbij zag komen waarbij ik persoonlijk denk; "ach ik zie het wel als ik daar aankom." Misschien komt het ook omdat ik al vijftien keer achteraan de rij heb aangesloten en gelukkig altijd een plekje heb weten te vinden op de camping.
 

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
49
97
Vooral 's nachts ook. Dit jaar niet vergeten mijn handdoek binnen te leggen, die was zeiknat na de bui op vrijdag vorig jaar.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken