Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Is er volgens mij uit. Vroeger kon je ook koppelen aan social media (Facebook) om te zien waar je vrienden naar toe gingen/hadden geselecteerd. Echt jammer dat die dingen eruit zijn.
Het wachten voor de entree onder het genot van 10 bier is toch 1 van de hoogtepunten van een LL?
Ik vond het altijd supergezellig in de rij. Veel plezier allemaal!
Mijn zondag is nog wel echt karig. Met veel luisteren nu aantal artiesten gevonden die ik een kans wil geven. Hopelijk wordt ik positief verrast. Iemand nog tips voor de zondag (voornamelijk overdag)?
Mijn zondag is nog wel echt karig. Met veel luisteren nu aantal artiesten gevonden die ik een kans wil geven. Hopelijk wordt ik positief verrast. Iemand nog tips voor de zondag (voornamelijk overdag)?
Ik zie deze naam heel weinig voorbij komen in de lijstje, maar als je van Reggae houdt, is dit echt een dikke aanrader. Heb hem 2x gezien nu, en is echt een goede artiest, goed band en een heel aparte verschijning. Zeker de moeite waard.
Ze zouden zo veel beter kunnen. Alleen al als ze de app als “stempelboekje” of “terugkijkmoment” zouden inzetten. Dat je na een concert de video’s en foto’s ook in de app terugziet, dat je ook kan zien hoe het er bij een andere tent aan toe ging. Of statistieken delen over meest populaire eettent. Ze hebben eerder (<2014) met NEDAP geëxperimenteerd met inchecken bij concerten, maar dat ging niet altijd goed. We zijn ondertussen 10 jaar technologie verder. Ik zou het gaaf vinden als ze daar budget voor zouden maken. Kan zo mooi worden. Dat je de Lowlands app op je telefoon houdt voor de herinneringen. Dat zou wat zijn. MOJO heeft de contacten wel om dit tot leven te wekken!
Tamino was voor mij in 2019 één van de hoogtepunten, had nog nooit zoveel emotionele mensen gezien bij een optreden. Ben wel benieuwd of het dit jaar gaat werken in de Bravo.