Lowlands 2023

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Ik kan mij herinneren dat er vroeger een optie in de app zat om je favorieten te kunnen delen. Is die eruit? Of mis ik iets?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Ik kan mij herinneren dat er vroeger een optie in de app zat om je favorieten te kunnen delen. Is die eruit? Of mis ik iets?
Is er volgens mij uit. Vroeger kon je ook koppelen aan social media (Facebook) om te zien waar je vrienden naar toe gingen/hadden geselecteerd. Echt jammer dat die dingen eruit zijn.
 

pietmoeskops

Campingartiest
3 jun 2020
98
202
Zie af en toe op de resale de eerste kaarten van €200 (dus €224 plus toeslag) voorbij komen 📉

Edit: Inmiddels een paar uurtjes verder en zijn er ook kaartjes van €200 inclusief toeslag beschikbaar.
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Waarderingen: eva84

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Moet zeggen dat ik de app sowieso wel echt een beetje amateuristisch vind. Maar goed, gaat om het festival uiteindelijk.
 
  • Leuk
Waarderingen: nieuwsgierig

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Mijn zondag is nog wel echt karig. Met veel luisteren nu aantal artiesten gevonden die ik een kans wil geven. Hopelijk wordt ik positief verrast. Iemand nog tips voor de zondag (voornamelijk overdag)?
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Mijn zondag is nog wel echt karig. Met veel luisteren nu aantal artiesten gevonden die ik een kans wil geven. Hopelijk wordt ik positief verrast. Iemand nog tips voor de zondag (voornamelijk overdag)?
Dit worden iig mijn artiesten voor de zondag: Tamino (als je van rustige muziek houd), Turnstile, Wunderhorse, Dry Cleaning, Mezerg
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Mijn zondag is nog wel echt karig. Met veel luisteren nu aantal artiesten gevonden die ik een kans wil geven. Hopelijk wordt ik positief verrast. Iemand nog tips voor de zondag (voornamelijk overdag)?
Beatenberg, Wunderhorse, Hannah Grae, Fever Raye en natuurlijke Raye
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude en Cootje

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.564
2.045
Mijn zondag is nog wel echt karig. Met veel luisteren nu aantal artiesten gevonden die ik een kans wil geven. Hopelijk wordt ik positief verrast. Iemand nog tips voor de zondag (voornamelijk overdag)?
Franc Moody, beatenberg, Turnstile, Mandy Indiana, Clipping.
 

tosti

Playlistbediener
4 aug 2023
32
71
Moet zeggen dat ik de app sowieso wel echt een beetje amateuristisch vind. Maar goed, gaat om het festival uiteindelijk.
Ze zouden zo veel beter kunnen. Alleen al als ze de app als “stempelboekje” of “terugkijkmoment” zouden inzetten. Dat je na een concert de video’s en foto’s ook in de app terugziet, dat je ook kan zien hoe het er bij een andere tent aan toe ging. Of statistieken delen over meest populaire eettent. Ze hebben eerder (<2014) met NEDAP geëxperimenteerd met inchecken bij concerten, maar dat ging niet altijd goed. We zijn ondertussen 10 jaar technologie verder. Ik zou het gaaf vinden als ze daar budget voor zouden maken. Kan zo mooi worden. Dat je de Lowlands app op je telefoon houdt voor de herinneringen. Dat zou wat zijn. MOJO heeft de contacten wel om dit tot leven te wekken!
 

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Lijkt erop dat we in de nacht van vrijdag op zaterdag ons kunnen verheugen op wat onweer en buien. Allemaal dus even aan je tent denken ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en LLoww

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik ben heel erg verrast door Tamino. Kende het niet, maar ik ga zeker een kijkje wagen
Tamino was voor mij in 2019 één van de hoogtepunten, had nog nooit zoveel emotionele mensen gezien bij een optreden. Ben wel benieuwd of het dit jaar gaat werken in de Bravo.
 
  • Leuk
Waarderingen: davadude

Gebruikers die dit onderwerp bekijken